aangesproken voelen

Hallo meiden ik wil toch even weer wat neerzetten zodra ik reageer op een topic of ik plaats een topic voel ik mij eigen aangesproken maar zo is het daarom niet. Jullie plaatsen toch ook jullie ervaringen en emoties hier neer net zoals ik .
Ik heb geen ervaring met schoonouders jammer genoeg maar ik denk er vaak over na ja omdat ik toch een schoonmoeder heb ver weg van hier helaas maar dat is mijn eigen keus geweest om met iemand een relatie op te bouwen uit een ver land . Ik zet mijn topics niet neer om ruzie te zoeken nee ik schrijf ze omdat ik ook mijn ervaring kwijt wil. En ik krijg reactie waar maak jij je druk om het leven is zo kort en ja dat weet ik dondersgoed mijn zus op 33 jarige leeftijd overleden en mijn vader 38 dus dat hoef je mij niet te vertellen en dan dat ik mij eigen druk maak ja om mijn eigen gezin net als een ander en ik val niemand aan zo heb ik het ook in mijn laatste topic beschreven. Maar ik wil gewoon even hier neerzetten dat ik mij niet persoonlijk voel aangevallen ..Ik ga nou stoppen want ik moet zo met mijn zoon naar het ziekenhuis.Ik val niemand aan en ik zoek geen ruzie maar dit zijn mijn bevindingen en dat wil ik even kwijt als jullie het niet erg vinden.

Hey Lisette,
Tuurlijk kan ook jij je frustraties/ervaringen hier kwijt. Met het soort onderwerp waar jij over schrijft kunnen gewoonweg de verschillende gedachtes hoog oplopen maar daar kan jij niks aan doen!
Maak je daar ook maar niet druk over!!

Veel succes in het ziekenhuis!! Waarvoor moet je gaan?? Hopelijk snel weer thuis..

Liefs MJ

Hey Lisette,

het mooiste van het forum vind ik dat we alles met elkaar kunnen delen en dat de anderen er een eigen mening over hebben weet je vantevoren.
Ik voel mij ook wel eens aangesproken op bepaalde dingen, maar dan bedenk ik mij heel snel dat het niet zo bedoeld is en dat iedereen zijn eigen manier heeft om dingen te zeggen.
Ik vind het heel fijn dat we allemaal onze eieren kwijt kunnen.

Hoe was het in het ziekenhuis met Milton, moest je heen voor de astma of voor iets anders?

Liefs Monica

Dank jullie wel meiden ja ik moet voor Milton zijn astma ik moet zo echt weg. Maar het is telkens zowat als ik mijn mening neerzet dat ik mijzelf persoonlijk voel aangevallen en dat doen ze telkens weer bij mij het gaat niet alleen over mijn eigen topic en als een ander reageer nee die voelt zichzelf niet aangevallen en ik ben fel ja ik kom uit een brandweerwereldje waar de mensen rechtstreeks zijn dat niet altijd gewaardeerd word.En door mijn ervaringen ben ik fel en ik weet wat communiceren is dat ik mijn excuses maakte in mijn eigen toipic vond ik eigenlijk toch niet nodig ik heb op niemand zijn voet getrapt .Ik ga als ik terug ben horen jullie wel hoe en wat .
groetjes lisette

Hoi Lis,

Ik snap dat je voor je gezinnetje wil vechten hor!
En je mag zeker je mening en ervaringen opschrijven hier net als iedereen.
Het voelde voor mij alsof je, je aangevallen voelde en dacht er soms over na of ik/we je aanleiding daartoe gegeven hadden.
Vind het fijn om te weten dat je, je niet aangevallen voelt en ook dat we daar geen aanleiding toe gegeven hebben zoals je in het vorige topic hierover schreef.
Ging alles goed met milton bij de dokter?

Verder heb ik er zelf geen enkele ervaring mee, misschien een domme vraag, maar kan je, je schoonouders niet via internet of webcam zien?
Of brieven schrijven die je man dan vertaald?

Liefs Marina

Dank je Roos voor je begrip en Marina ik heb wel telefonisch contact met mijn schoonfamilie maar dat is altijd anders dan waneer je ze zie.
Maar dank je wel ik gaf het ook als een voorbeeld

Dank je Roos voor je begrip en Marina ik heb wel telefonisch contact met mijn schoonfamilie maar dat is altijd anders dan waneer je ze zie.
Maar dank je wel ik gaf het ook als een voorbeeld

Terug
Bovenaan