aangesproken voelen

Oja ik zou vertellen hoe het in het ziekenhuis was nou goed we mogen weer een stukje verder de medicijnen afbouwen ipv 2maal 2 puf per dag mag hij nou 2 maal 1 puf we waren al een puf naar beneden gegaan. Milton is gelijk met de zwaarste begonnen seretide nou heeft hij al 3 mnd flexitide in het begin had hij wel een rot hoest van die medicijnen maar dat is omdat hij moest wennen aan de nieuwe medicijnen. Als nou alles goed gaat mag hij in de zomer zonder en dan voor de winter word er weer een nieuw plan gemaakt zo legt de arts het uit. Kwa groeien loopt hij 1 jaar zeker voor hij is al 116 cm en weegt 23,4 en dat is heel mooi zei de arts. Meiden als je kind niet goed eet geeft niet kijk maar naar Milton zolang ze goed groeien is er niks aan de hand en ze hebben allemaal fases wou ik even erbij vertellen

Hee Lis,

Allereerst wat fijn dat het met Milton goed gaat met zijn astma! Klinkt vrij positief zo te horen.

Ten tweede, het is nooit mijn bedoeling geweest om jou de indruk te geven dat ik jou mening niet respecteer.
In een forum, mail of een ander vorm van schrijven, kan de lezer iets heel anders "lezen" dan wat er met de tekst door de schrijver bedoeld is.
Helaas gebeurt dat weleens en daardoor begrijpen we elkaar soms niet.
Ik hoop dat als ook jij het idee hebt dat dit bij mij zo is, dat je mijn excuses aanvaart.

Liefs Irene

Irene dat vind ik heel lief en ik aanvaard ze zeker wel tuurlijk ben ook helemaal niet boos ofzo maar het klinkt soms zo raar ik schrijf hoe ik iets ervaar en daarbij val ik niemand aan en sommige verhalen klinken mij bekend en ja dan reageer ik hoe ik het ervaar maar ik voel mij niet aangevallen persoonlijk ik bekijk het uit mijn ervaring en standpunt en ja dat is weleens verschillend. Ik weet ook dat je het niet onaardig bedoelde maar telkens krijg ik die reactie en ik schrijf net als iedereen dan gaat het op een gegeven moment opvallen dat alleen ik die reacties krijg . Laat ik het voorbeeld nemen van je schoonouders dat ik probeer mee te denken voor je ik ervaar het zo anders omdat ik al 2 familieleden nou ja 3 incl schoonvader ben verloren en dan schrijf jij waar maak ik mij druk over het leven is al zo kort .Maar ik weet dat je het allemaal goed bedoel maar probeer jezelf ook eens in een andder te verplaatsen van oja zo kan het ook wezen . Ik wil gewoon stof geven waar je over na kan denken zoals je buurvrouw ik vind dat zoiets moeilijks . Hoe is het daar trouwens nog mee afgelopen. Als ik het mag vragen.
he meid het is goed zo . Het is alweer een lang verhaal geworden dat niet de bedoeling was.Nog een leuke verjaardag gehad?
groetjes lisette

Hoi hoi,

Ja ik begrijp je heel goed. De reden waarom ik weer zo reageerde was omdat juist ik het idee had dat jij het alleen van één kant van het verhaal zag. Zo zie je maar dat schrijven lang niet alles is hihi.

Wat betreft de buurvrouw, ik blijf het moeilijk vinden. Ze gaan nu uit elkaar en zij verhuist met de kinderen. En als ik erover vraag heeft ze overal wel een antwoord op. Juist daarom is het zo moeilijk. Ik blijf ze wel observeren, meer kan ik nu ff niet doen.

Ja verjaardag was heel leuk, morgen het grote feest! Ik heb er zin in!

Hoe gaat het met jou kinders?

Liefs Irene

Fijn dat we elkaar nu begrijpen.
Ik dacht dat ze er alleen voor stond maar als ik het nou goed begrijp was er toch een man nog aanwezig. Misschien word het nou dan ook wel beter nou ze daar bij die man weg ga misschien had ze daar de spanningen van wie weet. Maar meestal in zulke situaties zien ze het ook wel bij de cb. Je had dan nog gebeld naar hoe heet het ook alweer dat de meiden adviseerde en wat zeiden hun dan ?.
Nou ik zou zeggen nog een leuke verjaardag veel plezier.

groetjes lisette

Fijn dat we elkaar nu begrijpen.
Ik dacht dat ze er alleen voor stond maar als ik het nou goed begrijp was er toch een man nog aanwezig. Misschien word het nou dan ook wel beter nou ze daar bij die man weg ga misschien had ze daar de spanningen van wie weet. Maar meestal in zulke situaties zien ze het ook wel bij de cb. Je had dan nog gebeld naar hoe heet het ook alweer dat de meiden adviseerde en wat zeiden hun dan ?.
Nou ik zou zeggen nog een leuke verjaardag veel plezier.

groetjes lisette

Oja met mijn kindjes gaat het goed. Ik was heel blij met het nieuws van de kinderarts maar ik realiseer dus wel dat het iets blijvends is ook in verband met de huisstofmijtallergie.
Shanice is nou echt flink aan het uitdagen eerst luisterde zo goed maar momenteel is het een duplicaat van de broer ik hoor het wel maar ik doe er niks mee ik doe wat ik wil. En als ik boos word dan is het gelijk huilen word er moe van maar ja is weer zo een fase Milton trouwens ook hoor. Maar soms spelen ze zo lief samen dan hoor je ze niet en dan de volgende keer is het vechten en moet ik ze uit elkaar halen .

Terug
Bovenaan