aangezichtsverlamming of hersenvliesontsteking

AAAAh helemaal paniekerig nu

linkerhelft van gezicht werkt niet meer

gezien mijn ooronsteking en symptomen ken ik maar 1 ziekte met gezichtsverlamming: hersenvliesonsteking
ik ken de gevolgen maar al te goed en dus doodsbang

nu hoorde ik dat een aangezichtsverlamming op einde van de zwangerschap kan voorkomen en laten we hopen dat het dat is

want als het dat anders is mogen ze me per direct opensnijden
ik wil geen risico op een dood of gehandicapt kind

manlief komt van werk er direct aan

ik probeer mezelf rustig te houden maar ben echt doodsbang

Oh jeetje! Ik hoop voor je dat het niets ernstigs is zeg!
Inderdaad kalm blijven en zo met man naar het ziekenhuis om uit te zoeken wat er is.
Heel veel sterkte!

Nou wat een gedoe, hele middag in ziekenhuis

daar komt die:

bij verloskunde aan de ctg, dat was goed
verpleegkundige vertelde dat zij niet dachten dat het door de zwangerschap kwam, niemand heeft er verder ook naar gekeken.

toen naar KNO arts; de ooronsteking gaa goed en de zere nek is op de verkeerde plek. ze had ook niet het idee dat het daar vandaan kwam

alle symptomen zijn tegenstrijdig en er loopt bij mij zoveel door elkaar

KNO met Gyn overlegd, niemand die wat wist of grotere onderzoeken aandurfde ivm mijn zwangerschap. Moest morgen bij mijn eigen gyn terugkomen

KNO wou toch mijn trommelvlies opensijden om zeker te weten, dus verdoofd en ff wachten.
Ondertussen ik balen, niemand kan zeggen wat het is dus niemand kan mij gerusstellen dat het niet kwaad kan voor de baby.

Na het opensnijden bleek mijn oor idd goed te gaan, ze dachten nl dat door mijn oor er plaatselijk vocht vastgehouden werdt maar dat is dus niet zo

KNO arts gelukkig heel aktief en neuroloog bellen.
BLIJKT: al de hele week komen mensen (niet zwanger en zonder onsteking) bij hem binnen met halve gezichtsverlamming!!! waarschijnlijjk heerst er een nieuw virus die dit veroorzaakt
zij geven prednison en oogdruppels en geneest bij de meesten 90% goed.

KNO weer met GYN bellen en overleggen met meds. ik mag wel prednison maar niet bevallen grrrr

Het is dus ws een virus compleet los van alles en ik heb momenteel gewoon totaal geen immuunsysteem
Dus zit weer thuis, morgenmiddag naar eigen gyn en dan maar verder kijken.

maar nog steeds niemand die kan zeggen of dit schadelijk is voor mijn kind

ben nu bekaf en hoofdpijn, had ook hoge pols, helaas waas bloeddruk wel weer goed.

Allemensen meid wat een verhaal weer!! Ik zou morgen gewoon aandringen op inleiden meid want dit kan ook niet langer doorgaan zo! Je moet niet total loss aan je bevalling beginnen!

Sterkte meis en ik hoop voor je dat ze je morgen gaan inleiden!!!!!

Liefs ciomama

oeh getsie.. je woont niet hier in de buurt he (rotterdam) wat een eng virus.. wat griezelig meid! en dat ze dan nog niet in actie komen zeg wat een zeikerds zeg.. je hebt al zoveel ellende gehad nu mag tonderhand wel hoor.. nou heel veel succes hoor!

Jeee wat een verhaal weer. Je zou zeggen dat ze je niet laten gaan als het schade kan voor je kind. Bedenk je dat maar.
Maar het is niet makkelijk zo, het zit je niet mee.
Hoeveel weken ben je nu zwanger?

X

Terug
Bovenaan