woensdag is 39 weken
volgens mijn telling halve week verder maar ja wie maakt daar druk om?
en voor mijn gevoel ben ik al totall loss hoor
man heeft geregeld morgen ook halve dag dus die kan mee
zoals ik bijna elke week afvraag: waar ligt nu die grens? hoever moet je gaan?
we weten het niet dus zal wel niet erg zijn????
oja neuroloog zij ook dat 80-90% goed geneest, sommigen houden schade!!!
ik heb niet zo heel erg, mijn mond hangt niet, zit nog klein beetje beweging in, oog is ook voor de helft wel knipperen andere helft niet van hetzelfde oog, verder alles verlamd zonder hangen.
Onze kleine meid zou al logeren vanavond, mis haar erg maar als dit besmettelijk is heb ik haar liever niet hier. en zo kan ik meer rusten
Door het sneetje in mijn trommelvlies hoor ik nu rechts goed en links klinkt alles als een heliumballon, echt met piepstemmetjes. Dat is wel grappig. alleen onze dove kat heeft een irritant geluidje en dat met helium erbij hahaha niet om aan te horen. ik kan geluid ook niet plaatsen, klinkt alsof het overal vandaan komt
volgens mijn telling halve week verder maar ja wie maakt daar druk om?
en voor mijn gevoel ben ik al totall loss hoor
man heeft geregeld morgen ook halve dag dus die kan mee
zoals ik bijna elke week afvraag: waar ligt nu die grens? hoever moet je gaan?
we weten het niet dus zal wel niet erg zijn????
oja neuroloog zij ook dat 80-90% goed geneest, sommigen houden schade!!!
ik heb niet zo heel erg, mijn mond hangt niet, zit nog klein beetje beweging in, oog is ook voor de helft wel knipperen andere helft niet van hetzelfde oog, verder alles verlamd zonder hangen.
Onze kleine meid zou al logeren vanavond, mis haar erg maar als dit besmettelijk is heb ik haar liever niet hier. en zo kan ik meer rusten
Door het sneetje in mijn trommelvlies hoor ik nu rechts goed en links klinkt alles als een heliumballon, echt met piepstemmetjes. Dat is wel grappig. alleen onze dove kat heeft een irritant geluidje en dat met helium erbij hahaha niet om aan te horen. ik kan geluid ook niet plaatsen, klinkt alsof het overal vandaan komt