<p>Ik moet even van me afschrijven en ik hoop dat iemand hier ook de gouden tip heeft... het antwoord is bij ons zoontje in ieder geval niet: hij stopt vanzelf met huilen...</p><p>Dit weekend zouden mijn vriend en ik sinds een hele lange tijd weer eens een weekend voor onszelf hebben. De laatste keer uit logeren was in oktober. Ik ben thuisblijfmamma en hij is dus altijd bij/met mij.</p><p>We hebben hem vanmorgen naar mijn schoonouders gebracht en hij zou maandag terug komen. </p><p>Toen we wegreden begon hij wel te huilen, maar we dachten, hij vindt opa en oma zo leuk, even huilen en oma kan hem wel troosten en dan begint het feest! </p><p>Maar helaas, tussen de middag blinde paniek toen hij naar bed moest, geen middagdutje dus en al snikkend bleef hij angstig om mij roepen. Maar na videobellen was hij rustig en heeft hij lief gespeeld.</p><p>Net wilde mijn schoonmoeder hem dus naar bed brengen, ze videobelde ons net en hij was helemaal over de rooie, ik kreeg hem niet rustig en nu komen ze hem dus terug brengen. Een autorit van een uur. Mijn hart breekt, mijn kleine jongen, met 20 maanden zoveel heimwee. Wij hadden het zelf ook zo nodig om even bij te slapen, helaas kan het allemaal niet doorgaan. </p><p>Zijn fase van hevige verlatingsangst was net achter de rug, daarom dachten we dat het wel weer zou kunnen. Misschien hadden opa en oma hem beter kunnen halen? Misschien had ik hem zijn bedje alvast moeten laten zien? Ik weet het niet... maar ik kan mijn tranen niet binnenhouden en mijn eten ook bijna niet van de stress... ik gun mijn kleine jongen zo een onbezorgde tijd bij opa en oma...</p>