Aanhoudend spugen in de nacht

Cil

New member
Mijn zoon van 4 heeft sinds een 2/3 weken dat hij elke nacht spuugt. Dit zo’n 1 a 2x en dan slaapt hij de nacht door.
Alles wat hij die dag heeft gegeten lijkt niet te verteren en komt er dus weer uit.
Overdag is hij wel moe, maar geeft verder geen klachten aan. Vraagt ook zelf wel om wat eten.
De huisarts blijft het op een buikgriep gooien, maar ik denk dat er meer aan de hand is.
Morgen spreek ik bij het cb de kinderarts in de hoop dat die meer voor ons kan betekenen.
Zijn er mensen die dit herkennen?
 
Onze dochter heeft het een aantal weken geleden gehad
In de nacht overgeven en overdag niks aan de hand wel hangerig maar niet overgeven.
Dit heeft bijna 2 weken geduurt de huisarts had het toen over een virus.
Ook wilde ze wel overdag gewoon eten zo appart.
Ik moest het toen nog een paar dagen aankijken en anders weer langs komen maar gelukkig was het naar 2 weken over.
 
Mijn zoon van 4 heeft sinds een 2/3 weken dat hij elke nacht spuugt. Dit zo’n 1 a 2x en dan slaapt hij de nacht door.
Alles wat hij die dag heeft gegeten lijkt niet te verteren en komt er dus weer uit.
Overdag is hij wel moe, maar geeft verder geen klachten aan. Vraagt ook zelf wel om wat eten.
De huisarts blijft het op een buikgriep gooien, maar ik denk dat er meer aan de hand is.
Morgen spreek ik bij het cb de kinderarts in de hoop dat die meer voor ons kan betekenen.
Zijn er mensen die dit herkennen?
Mijn dochter heeft precies dit ook. Hoe is het afgelopen met jouw zoon?
 
Terug
Bovenaan