Aankleding kinderwagen?

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik heb de Joolz Geo2 gekocht en nu thuis staan. Op dit moment 26 weken zwanger en nog helemaal een leek wat betreft baby's...</p><p>Mijn vraag is, wat is de normale aankleding in een kinderwagen, en dan in het bijzonder de eerste 6 maanden (in de wieg van de kinderwagen)? Er zit nu alleen een matrasje in. Ik ben uitgerekend in april dus we zullen hem in het voorjaar gaan gebruiken. </p><p>Ik heb al wat gezocht en zie dat mensen aankleding als voor in een wiegje gebruiken. Kun je ook een voetenzak gebruiken of is dat alleen voor in de zitstoel? Deze had ik er namelijk gelijk bijgekocht.</p><p style="text-align: left;">Alvast bedankt!</p>

Volgens mij is de voetenzak niet voor het wiegdeel. Ik heb een aankleedkussenhoes als matrasbeschermer, en dan hetzelfde erin als in de wieg: een lakentje en deken. 

Ik heb de zelfde wagen! Ben over 2,5 week uitgerekend. Heb hem nu hetzelfde opgemaakt als het wiegje: molton, hoeslaken  en hydrofiel ter hoogte van het hoofdje. Ik heb nu een laken en een warm dekentje. Als het warmer wordt buiten en de kleine ligt nog in de bak dan doe ik alleen een laken of een zomer deken.

Wij hadden een wieghoeslaken over het matrasje. Hydrofiel ter hoogte van het hoofdje en een wiegdeken erin. Onze kleine is ook van April vorige jaar. Ze liggen beschut in de kinderwagen de de Geo 2 kan je zover dicht doen. Het is al snel warm in de kinderwagen.

Ik heb de wintervoetenzak van Koeka aangeschaft die een 3 puntsgordel systeem heeft, die kun je in de maxicosi gebruiken en ik gebruikte het ook in de reiswieg. 

Haha, had precies dezelfde vraag toen wij de kinderwagen binnen kregen. Ik leg een swaddle (grote hydrofiele doek) om het matrasje. Kun je namelijk makkelijk wassen als er eens een ongelukje gebeurd, erg handig.Onze kleine man ligt in een trappelzak met eventueel een wiegdekentje of fleecedekentje erover als het echt heel koud is.Je kunt ook een wikkeldoek aanschaffen. Die past namelijk ook in de maxicosi :)

Wij hebben ook de Geo2 :) Ben in mei 2018 bevallen. Heb van Joolz de matrashoes, laken en dikke deken. Heb zelf vooral het matrashoesje gebruikt. Vanwege de warme zomer de rest niet zoveel gebruikt. In het najaar dan weer wel. We hebben ook een hydrofiel ter hoogte van het hoofdje gelegd, net zoals in het wiegje. De voetenzak van Joolz heb ik ook, die gebruiken we nu dagelijks na het ombouwen van de wagen. Is echt een heel dik/warm ding, dus die ga je echt pas in de winter gebruiken ☺️Wij hadden ook nog de comfortcover van Joolz gekocht, die hebben we ook echt heel de zomer gebruikt. Houdt het zonlicht goed tegen en onze dochter kon goed slapen als we bv ergens op visite waren ☺️

Ik gebruik op dit moment ook de voetenzak die eigenlijk voor de stoel is van de wagen. Past prima. Of het in het voorjaar nog nodig is, weet ik niet. Het is nu al best warm zo, als je de wagen dicht ritst.

Terug
Bovenaan