Aankleding kinderwagen?

Bedankt voor alle reacties!De voetenzak kan ik dan in ieder geval gaan gebruiken na een half jaar, in oktober is het vast koud genoeg ?. Dus, een hoeslaken, een hydrofiele doek onder het hoofdje (zodat de wagen schoon blijft bij spugen? Is een molton dan niet nodig?), een gewoon laken en een dekentje, klopt het zo? 

Ik heb het wagen matrasje opgemaakt met een hoeslaken dat beschermt tegen vocht, en een lakentje in een leuke kleur. Daaroverheen op hoofdhoogte een hydrofiel luier voor evt spugen. Oja ik neem altijd een dun dekentje mee voor over de kap, mijn zoontje weigert anders te gaan slapen! Wat ik uitgevonden heb.. ik heb een hond en loop vaak grtote stukken.. baby valt dan halverwege in slasp met dekentje over de kap. Wanneer wij dan thuis komen laat ik.hem in de gang nog verder slapen, is net zo koud als buiten ongeveer... ik gebruik geen dekentje maar een soort onesie in beren uitvorring haha! Lekker wsrm buiten en ik rits m binnen open. Als ik een dekentje zou gebruiken heeft hij het constant koud omdat hij alles van zich af schopt! Ik heb alleen de eerste paar weken dekentjes gebruikt.  

Terug
Bovenaan