Aankomen en dikke buik

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal!

Ik ben nu 17 weken zwanger van de 2e en nog geen grammetje aangekomen (zelfs een halve kilo eraf, niet door misselijkheid of overgeven, maar gewoon)
mijn buik ziet er wel ongeveer zo dik uit als bij de 1e met 6 maanden (toen zag je tot 5 maanden helemaal niets!)

Herkennen jullie dit? of wat is jullie ervaring? gewoon even benieuwd!

liefs

Tot een week of 22 zag je bij mij weinig tot niets, daarna is het heel hard gegaan en zit ik nu met 18 extra kilo's en een aardig buikje.
Inene kwan er een groeispurt.
groetjes Rene 38+1

Hoi,
bij mijn eerste ben ik in het begin (tot 25 weken in totaal) alleen maar afgevallen. Dat was niet erg zei de verloskundige. Ik at goed en voelde me goed. De eerste 16 weken was ik 7 kilo afgevallen, daarna aangekomen. Met 25 weken zat ik op mijn startgewicht en in totaal was ik 7 kilo aangekomen. Dat was erg prettig. Nog in mijn kraamtijd was ik terug op mijn eigen gewicht en kon ikmijn kleren weer aan.
Nu ben ik wel veel sneller dik geworden en ik ben ook al meer aangekomen, maar nog steeds niet erg veel. Ik heb een buik alsof ik 12 maanden zwanger ben (hihi) en ben 8 kilo aangekomen. HOpelijk worden dat er niet veel meer, de komende weken.
Groetjes,
Patricia 31+1

hallo
ik begon vanaf 12 weken aan te komen in mn taille waardoor ik mn broeken niet meer aan kon.ik ben nu 20 weken en nog niet echt een opvallende buik.de een ziet het,een ander niet eens.ik ben 8 kilo aangekomen.
groetjes kari

Hoi

Ik ben zwanger van mijn tweede en met 11 weken kon ik mijn gewone broeken niet meer aan.
Ben nu 22 weken en heb net zo'n grote buik als toen ik ongeveer 32 weken was bij mijn eerste.
Ik ben bij allebei de zwangerschappen in het begin afgevallen.
Ik ben 68 kilo en bij het begin van mijn zwangerschap was dat 67,5.
Bij mijn eerste ben ik in totaal 7 kilo aangekomen en de kleine was 7 pond.
Groetjes Joyce

hoihoi

ik ben woensdag 37 weken en ik ben nog niets aangekomen alleen maar afgevallen maar ik heb een buik phu hihihih.
dus dat kan dus ook.

groetjes mazzel 36+5

hoi hoi,

het kan nog gekker. Ik ben bij de eerste 12 kilo afgevallen. Dat is natuurlijk ook niet normaal maar ja, ik at alleen nog maar gezond (als ik niet zwanger ben vooral niet :)
Met mijn dochter was alles o.k. Een lichaam doet dus maar gewoon waar die zin in heeft. Ben nu zwanger van de 2e en ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

ik ben 15 weken zwanger van de tweede en ben ook nog geen grammetje aangekomen, terwijl ik dat bij de eerste wel al was toen. ik heb wel een buikje, maar nog niet een hele grote. ik heb inmiddels wel zwangerschapsbroeken aan.

greet

Terug
Bovenaan