Aankomen en dikke buik

Hoi,

Ik ben nu 27 weken zwanger en in totaal 2.5 kilo aangekomen. Heb echt een flinke buik en eet gezond dus daar ligt het niet aan. Gynaecoloog vindt het ook prima; ze geven allemaal aan dat het kindje goed groeit dus is het prima om niets of weinig aan te komen.

Groetjes, Troetje

ik ben momenteel 24 wk en 5dgn zwanger en ben bijna 1 kilo aangekomen. Niet zo veel dus. Het is wel apart, want ik eet goed en de buik is wel behoorlijk gegroeid. Maar ik vind het vooral erg  prettig om niet zo zwaar te zijn (fietsen, trap lopen etc is nog niet zo zwaar). Ben benieuwd hoe het verder gaat, maar ik zou het prima vinden als ik lekker licht bleef!

groetjes,
Janneke

Ik ben pas 12 weken zwanger van de eerste, maar ik begin al een aardig buikje te krijgen..   Ook mijn borsten zijn behoorlijk gegroeid, maar ik ben een halve kilo lichter dan toen ik zwanger werd! Mijn broeken passen ook bijna niet meer (lastig, want ik heb 't nog niet verteld op mijn werk!)

Allemaal veel succes met de buiken! Niet vergeten: Size doesn't matter!
~Hilde

Hoi Linda,

Tja, dat iedere zwangerschap anders is dat blijkt wel. Ik ben zelf nu 23 wkn zwanger van de tweede  en ook nog geen gram aangekomen. Heb sinds vorige week een klein buikje. Bij mijn eerste was dit een totaal ander verhaal. In het totaal was ik 44 kilo aangekomen. Ik begon op 60 kilo en woog dus uiteindelijk 104 kilo.Vreselijk!! Rond mijn 23 wkn was ik al goed 20 kilo aangekomen. Zou maar gewoon genieten van je zwangerschap, mijn verloskundige zegt dat het echt geen kwaad kan. Kind neem wel wat hij/ zij nodig heeft. Succes!!

Groeten,

Linda

Jeeeeetje, wat zijn veel van jullie nog maar weinig aangekomen!!!
Ik ben bijna 27 weken en ong. 6 a 7 kg aangekomen! Mijn buik is ook al behoorlijk in omvang toegenomen!

(kassiere zei gister tegen mij "goh, jij hoeft zeker niet zo lang meer"......)

Nou ja, ieder lichaam is anders, dat blijkt wel weer!

aaaaah, ben wel een beetje jaloers als ik dit allemaal lees.... ik was 68 kilo met een lengte van 1.72 en weeg nu (precies 39 wkn) 90 kilo!  laat die baby maar gauw komen, dan kan ik weer rondjes gaan rennen

Terug
Bovenaan