Aankomen in de eerste weken?

Hoi meiden,

Had even een vraagje ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger.
Maar denk dat ik inmiddels al zo'n 4 kilo ben aan gekomen,
ben van mijzelf al niet echt slank maar merk nu al dat ik mijn
buik niet meer echt in kan houden. Heb nog 1 spijkerbroek die
nog een beetje lekker zit dus denk dat ik dit weekend maar op zoek moet
naar een zwangerschapsbroek.
Mijn schoonzus is ook zwanger en die kwam in het begin ook snel aan maar zij heeft suikerziekte...

Wie hebben hier nog meer ervaring mee?

groetjes
 
Ik kwam juist helemaal niet aan in het begin... mijn gewicht bleef hetzelfde. Dus ik maakte me daar beetje druk om want had zoiets van: ik moet toch aankomen nu ik zwangerben?? Maar verloskundige zei dat alles prima ging en hoe minder eraan komt hoe minder eraf moet haha.
K ben ook niet slank van mezelf trouwens hoor.
Ik ben nu denk ik zo rond de 10 kilo aangekomen, ben 37 weken nu
 
hoi mammamis,

ooh dit verschilt zo per vrouw. ook ik kwam in de 1e weken al aardig wat aan en ben ook niet slank vanmezelf. voordat ik voor de 1e keer naar de vk moest met 12 weken zat er al dik 5 kilo bij hoor. nou denk ik zelf dat bij mij de feestdagen en het stoppen met roken een maand voor ik zwanger raakte er ook mee te maken had, maar paste mijn broeken al snel niet meer. ieder heeft een ander lichaam, de 1 komt in een hele zwangerschap maar 10 kilo of minder aan en de ander 25 kilo of meer. natuurlijk ligt het gemiddelde er ergens tussen, maar zolang je vk niet aangeeft dat je te zwaar word ofzoiets zou ik me er niet druk om maken.
tja de kilo's moeten er wel weer af, maar goed, das latere zorg. hahaha

succes.

gr. bambi 32 +2 wk
 
Hoi,
Ik ben nu 7 en een halve week zwanger van de tweede. Ik heb wel het gevoel iets aangekomen te zijn maar ga echt niet op de weegschaal staan dat zie ik later wel.
Ben wel veel misselijk hoop dat dat de gewichtstoename iets mindert de eerste tijd.
 
       Ik kwam in de eerste weken(lees maanden niet eens aan)tot week 27 was ik maar 3 kilo aangekomen na die weken kwamen de kilo s snel erbij en woog ik hoogzwanger 86 kilo terwijl ik 65 kilo in het begin was,beetje erg veel aangehouden dus!

ik denk dat er geen tips zijn,ieder zwangere is weer anders.

liefs, nice
 
Dankje voor jullie reactie's maak me er niet echt druk om hoor, maar vroeg me gewoon af of dit normaal was. zoals ik al zei is mijn schoonzus ook zwaner en die is nu zo'n 29 weken zwanger en 23 kilo aangekomen.   Maar zoals ik al zei ze heeft suikerziekte en dat kan er mee te maken hebben.
En toen ik aan mijn moeder vroeg hoeveel zei was aangekomen vertelde ze me dat toen ze zwanger was van mij in de gehele zwangerschap maar 6 kilo was aangekomen.
Vandaar dat ik me afvroeg of ik de enige was.. :)

Maar heel erg bedankt voor jullie reacties :)
 
Terug
Bovenaan