Aankomen in de eerste weken?

ben bijna 19 weken zwanger en zit net weer op mijn oude gewicht van 67 kilo ben de 1e 3 maand zo ziek geweest dat ik 13 kilo was afgevallen maar dat had ik ook bij de andere zwangerschappen en op het eind was ik iets van 10 kilo boven mijn eigen gewicht.
er zijn vrouwen die 25 kilo aankomen maar na de bevallingen in een paar weken kilo's vocht verliezen en ook zo weer op hun eigen gewicht zitten , dus geniet allemaal lekker van   de zwangerschap m.a.w. komt wel goed schatje

liefs maggi
 
Hoi hoi,Van mijn eerste kindje was ik ook in het begin al aangekomen ik was ook gestopt met roken en kwam in de eerste weken 4 kilo aan totaal was ik 19 kilo aangekomen maar mijn kindje was ook groot..Nu ben ik een paar weken zwanger en ik heb gehoord dat je van je 2e nog sneller aankomt maar of dat nou zo is ik weet niet,ik ben inmiddels wel 1 kilo aangekomen in 4 weken tijd maar ook weer gestopt met roken..
 
Hoihoi,

Ik ben nu 14 weken en ben nu 2 kilo aangekomen. En mijn buik zie je ook al aardig. Pas niet meer in mijn eigen broeken en heb een hoop nieuwe dingen moeten aanschaffen.

Ik zie hem bijan met de dag groeien dus ik zal misschien ook wel aardig wat aankomen. We zien het wel.

Groetjes Ester
 
Hoi allemaal!

ik ben nu 19 weken zwanger en 5 kilo aangekomen! Vind ik erg netjes al zeg ik het zelf. Moet wel zeggen dat ik ook voorzichtig ben met eten. Ik ben niet aan de lijn, maar let wel op dat ik me niet volledig laat gaan. Heb ik de vorige keer wel gedaan met als resultaat: 20 kilo in totaal en tot een half jaar na de bevalling nog 10 kilo zwaarder dan voor de bevalling. Ik zit nu op 70 kilo.

Ben wel niet erg tevreden, vind dat ik best dik oog. Dat komt ook doordat mijn borsten zo gegroeid zijn! ik heb al DD en nu wel E ofzo. Dat oogt snel 'vol'. Verder last van PUISTJES!! In totaal wordt ik niet knapper van zwanger zijn. (dan krijgen we een meisje ) Maar het is wel de moeite waard hoor!

Groetjes
Astrid
 
Hallo,

Ik ben 8 weken zwanger en pas ook al niet meer in sommige broeken en met name de spijkerbroeken en die draag ik zo graag Terwijl ik op de weegschaal nog niet echt veel ben aangekomen qua kilo's. Maar ik heb dus ook al vorig weekend mijn 1e positiejeansbroek gekocht, vond het ook wel vroeg maar de verkoopster zei dat dat wel vaker voorkwam. De broek zit erg lekker en volgens haar kan die tot het eibnde van de zwangerschap gedragen worden dus ik ben benieuwd.

groetjes
 
Ik ben in totaal meer als 30 kilo aangekomen bij onze eerste en moest met 8-9 weken ook broeken kopen hoor..kan dus best wel, ik heb geen suiker en at amper maar kwam gewoon ontzettend aan (HELAAS!!)
 
hoi hoi

Ik ben zwanger van de tweede. (22 weken nu)    
bij de eerste (een jaar geleden) ben ik rond de 25 kilo gegroeid. Dat wou ik nu absoluut niet meer omdat er ook niet veel kilos af zijn gegaan na die tijd.
Dus loop bij een dietiste. Ben nu dus 22 weken zwanger en wel een beste buik al maar nog geen kilo erbij. het kindje groeit verder goed en eet ook wel gezond, alleen minder snaaien.
Ik hoop dat ik deze keer geen 25 kilo zal aankomen, help, haha

Berber
 
Hoi,

Ik ben in de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap 15 kilo afgevallen en was absoluut niet misselijk maar had gewoon geen trek in eten...
Ik kon tot 20 weken gewoon mijn eigen kleding aan...
Dan bedoel ik broeken want mijn truitjes kan ik nu nog aan omdat ik vanmezelf al grote borsten heb droeg ik altijd al zwangerschaps truitjes omdat daar mijn borsten mooi in passen...( heb nu cup G )

En nu zit ik nog steeds net onder mijn begin gewicht en zit nu op 33 weken...
Maar ons kleintje groeit als een trein want ze leeft op mijn reserves...

Gr Annelies
 
Terug
Bovenaan