Aankomen tijdens zwangerschap

Hoi,

Dit word ons eerste kindje en ik had verwacht dat ik mega dik zou worden. En toch begint het een beetje waar te worden. En toch qua gewicht ben ik redelijk trots op mezelf. Ik let altijd heel erg goed op mijn voeding en snoep weinig. (soms mag wel toch?) Nu eet ik nog gezonder maar toch blijf ik aankomen. Soms baal ik heel erg want ik wil geen dikke prop worden. Maar ja zo zie je maar dat je dat niet voor het zeggen hebt.Hoe gezond je ook eet.

Ik ben nu 18,5 week zwanger en ik ben nu 4 kilo aangekomen. Dus het is nu echt dikke billentijd. En dat vind ik jammer maar ja ik krijg er een prachtig kindje voor terug. Zo moet ik maar denken.

Nou ja succes allemaal en nog veel plezier met jullie zwangerschap

Liefs helma

Ze zeggen dat je gemiddeld 12 a 14 kilo aankomt tijdens de zwangerschap...
Ik ben nu 29 weken zwanger en ben nu 9 kilo aangekomen. Die 9 kilo is niet in omvang, mijn kontmaat is nog hetzelfde als vroeger.
Maar ik denk wel dat het verschilt per vrouw, de een komt meer aan als een ander.

liefs
di silva

Hoi

Nou zo te lezen verschilt het heel erg per persoon.
Ik ben in mn hele zwangerschap bijna 30 kg
aangekomen, maar ik moet zeggen dat ik echt
ook alles at. Ik had 40 weken constant honger hihi.
Nu ruim  14  wkn later weeg ik zelfs minder als
voor mn zwangerschap, het was er zo weer af!
Succes en geniet lekker van je zwangerschap.

Liefs mama.

ik ben nu 11 weken zwanger en ben 2 kilo afgevallen   raar maar waar

Ik ben bijna 22 weken zwanger en heb me nog niet 1x gewogen.....vin het ook grote onzin!

Je wordt er alleen maar onzeker van en zelfs de gyn doet het niet als je in het ziekenhuis voor controle loopt!!!!

Laat die weegschaal lekker in de kast staan en eet gewoon wat je moet eten en geniet van je zwanger zijn.

Gea

Ik ben nu 28 weken zwanger en 16 kilo aangekomen! Heerlijk!!!

Met m'n 1.85m en 67 kilo schoon aan de haak kon ik het ook wel hebben hoor. Als er na de zwangerschap een kilootje of 10 blijft hangen zou ik het nog geeneens erg vinden.......

Wat er hierboven gezegd wordt (Gea als ik het goed heb?).....mensen wat maakt het uit?!! Geniet lekker van al dat eten en snoepen.....het gaat er ook weer af hoor. Misschien moeten we alleen een rondje extra rond het park na de zwangerschap.

Mijn streven heb ik inmiddels bijgesteld. Dacht aan het begin van de zwangerschap dat ik de 85 wel zou halen aan het eind. Nu is het een sport aan het worden om de 90 kilo te bereiken.... Aan de 85 zit ik namelijk al bijna. haha

groet
kameraadsel

Terug
Bovenaan