aankomen!!!!!

Hoi,

Beloof me 1 ding, ga AUB niet lijnen. Dat is zo slecht voor jou en je kindje.
Er komen dan gifstoffen vrij en komen bij je kindje terecht. Ik kan het weten, heb er voor geleerd.
Ik ben nu 26 weken en al 9 kg aangekomen. Ik hou al wat vocht vast en heb veel vruchtwater en ons ventje is al aardig groot.
Laat de mensen lekker kletsen. Jij weet van jezelf dat je gezond eet en niet overdreven veel, dus lekker blijven doen.
Beter een flink kind dat goed heeft kunnen groeien omdat jij goed eet dan een kindje dat erg licht is omdat jij op de lijn moet letten.

Laat je niet gek maken.
Ben bij de eerste 27 kg aangekomen waarvan veel vocht en dat was na de  kraamtijd bijna allemaal al weg.Komt echt wel goed en anders overleg je het met de vk.

groetjes

Hoi Allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties!! Ik heb het ook al wel een beetje van me af gezet wat andere zeggen. Ik ga in ieder geval niet lijnen!!!!!!!!!!!!!
En ik zie bij jullie ook wel dat er mensen bij zitten die ook al rond de 5 kilo zitten en die zitten er ook niet mee.

Bedankt!!!!!!!!

groetjes snoopy

Ik ben nu 22 weken van de eerste en schat dat ik ongeveer 8-10 kilo ben aangekomen.
Ik weet het niet precies omdat ik me al een half jaar niet meer gewogen had.
Ik merk het verder niet dat ik zoveel ben aangekomen. Zit waarschijnlijk allemaal in mijn buik. Kon met 7 weken al mijn broek niet meer dicht, hihihihih.
Ik eet gezond en snack zo nu en dan. Ik doe nu zittend werk dus ik zal nog wel meer aankomen dan gemiddeld want ik eet de hele dag door. Heb gewoon de hele dag "honger". Eet nu 4 boterhammen meer dan normaal en 2 stuks fruit. Bij het avond eten schep ik ook bijna 2 keer zoveel op als ik van mezelf gewend ben.
Ik maak me niet druk om al die kilo's zolang mijn kindje maar goed groeit.
Kon de kleine met 17 weken al voelen bewegen en nu voel ik dagelijks dat ie flink ligt te porren in mijn buik , SUPER gevoel is dat !

Gr. Jo

Hoi,

Ik ben morgen 21 weken en 3,5 kilo aangekomen. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 18 kilo aangekomen, maar dat was 2 weken na de bevalling weg. Dus lekker gezond door eten, genieten van je zwangerschap en je niet (al) te druk maken over de kilo's!

Groetjes van Gea

hallo

ik ben 19 weken zwanger
ik was in de eerste 3 maanden 3 of 4 kilo afgevallen omdat ik geen eten kon binnen houden.
nu ben ik ongeveer weer zo zwaar als voordat ik zwanger was dus ik begin nu weer aan te komen

groetjes Rebecca

Ik ben komende dinsdag 23 weken zwanger en ben nu in totaal 6 kilo aangekomen. Voor mijn doen erg veel want ik kom niet zo snel aan (te bewust met gezond eten bezig..). Maar volgens de verloskundige was het erg netjes gezien het gewicht wat ik voor mijn zwangerschap had (licht ondergewicht). Eigenlijk zit ik nu pas op een gezond gewicht (BMI van bijna 20). Kan het aankomen nu wel relativeren en probeer ook goed te blijven eten ondanks de wekelijkse gewichtsstijging. En gelukkig zitten de meeste kilo's die ik ben aangekomen op mijn buik en borsten (wat manlief erg prettig vindt ha ha).

Hey,
Ik ben nu 22 weken en ik ben al 8,5 kg aangekomen. De gyn was blij! Tja net als Elise ben ik wat te veel met weinig eten bezig geweest. Ik zit nu op mijn streef gewicht voor als ik niet zwanger ben. Dus eigenlijk zou ik vanaf hier de kilo's moeten gaan tellen. Af en toe dan heb ik wel moeite met de kilo's. Soms ben ik bang dat ik er toch nog niet helemaal klaar mee ben...

snoopy, wat een geouwehoer zeg...alsof je er wat aan kan doen?!
je gewicht heeft tijdens een zwangerschap echt niet enkel met eten te maken!

Ik ben 22 weken zwanger en ben 7,2kg aangekomen. mijn vk zegt dat het geen nut heeft om elke week op de weegschaal te gaan staan, mits je in een keer gigantisch veel aankomt. dit kan op vocht vasthouden of suiker duiden!

met mijn 1e zwangerschap ben ik in totaal 16kg aangekomen en een vriendin maar 7kg. Mijn dochter woog 2900gr en haar zoon 4500gr!
11 kg was ik gelijk kwijt en de overige 5kg ging er na 6mndn ongeveer weer af.

Terug
Bovenaan