Aankomen

Hallo allemaal,

Ik ben morgen 14 wkn zwanger en tot nu toe 2 kg aangekomen...

Is dat een beetje redelijk? Of teveel of te weinig??
Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig hiernaar....

Doeg!
 
Dat is niet te zeggen... De een komt maar 2 kilo aan in de hele zwangerschap en een ander 30...

Niet te druk om maken en gezond eten, meer kan je niet doen om de kilo's te beperken...

Ik heb bijvoorbeeld de hele zwangerschap gezond gegeten en nu met 38 weken ben ik 20 kilo aangekomen... Je hebt het niet in de hand!
 
hoi
is idd zoals betty zegt de een komt heel veel aan en de ander weining. ben nu bijna 30 weken en maar 4 kilo aangekomen dus zou er maar nie teveel opletten.
 
mijn hele zwangerschap (eerste dan) was ik totaal 16 kilo aan gekomen. Nu sta ik al een paar weken 'stil'. mijn buik groeit maar mijn gewicht niet. Maar ik heb geen hoop dat dat zo blijft...die kilo's komen vanzelf.

En ga jij je daar nou ook niet druk om maken. De een komt 5 kilo aan en de ander 30 kilo. Je kan het niet tegenhouden (ga aub ook niet lijnen of zo) en na de bevalling gaat het er (meestal) vanzelf weer vanaf.

Meteen na de bevalling 6 kilo kwijt en de overige 10 waren na een half jaar ook weg. Alleen dat hangbuikje ...... de huid is niet meer strak en dat merk je. Maar dat zou met sporten ook goed moeten komen. Ik doe me de moeite niet...dan maar een hangbuikje en 2 gezonde kinderen.

Maar als je echt met je gewicht zit...gewoon aan de verloskundige vragen.
 
ik ben nu 28w3d en 7 kilo aangekomen....
tot 20 week geen gram gegroeid. nu ligt het weer stil...

De een groeit nu eenmaal meer dan de andere... geen zorgen over maken
 
ik ben 22 weken zwanger en 8 kilo aangekomen. Dit is overgens wel mijn derde zwangerschap en het lijkt veel harder te gaan want bij mijn eerste zwangerschap zag je de eerste 3 a 4 maanden helemaal niks alleen grote borsten.
 
Terug
Bovenaan