Aankomen

Ik kom gemiddeld 2 kilo per 4 weken aan. Ben nu 23 weken zwanger en een kilo of 6 aangekomen. Gemiddeld kom ik maar een kilo of 10 per zwangerschap aan, zelfs toen ik zwanger was van de tweeling.
 
ik ben 30 weken en nog steeds 4 kilo lichter als toen ik zwanger werd. Ben niet misselijk geweest en eet gewoon goed. Volgens de huisarts is het ook geen probleem zolang de kleine maar groeit. De een komt veel aan een ander niet. Je hebt het in principe niet in de hand als je normaal blijft eten.
 
Soms het een tijdje hard en dan weer even niet.
1e eenling zwangerschap 8 kilo en de 2e zwschap tweeling maar 6 kilo. Idd het boeit me niet zo erg, liever gezonde lieve kindertjes dan een superstrak figuur (heb ik overigens nooit gehad hahahahaha)
 
het verschild ook per zwangerschap
ben nu zwanger van nr 4 en bij die andere 3 kids ben ik wel aan gekomen en bij de 2e zelf 25 kilo aangekomen en bij deze zwangerschap ben ik 5 kilo afgevallen en ben nu bijna33 weken dus zo kan het dus ook
 
@ supertje

het maak mijn echt niet uit of ik bijkom .... maar jouw verhaal spreekt mij ook wel aan !!!!!!!!!!!!!!
geweldige zeg....lichter tijdens de zwangerschap dan ervoor. Geef me je geheim !!!! Dat wil ik ook !!!!!!!!!!!!!!
 
ik ben 5 kilo aangekomen en ben vandaag 14 weken ,bij me andere 2 zwangerschappen kwam ik bijna 3o kilo aan ,dus maak me niet zo druk ,komt allemaal wel weer goed ,ben aaleen met eerste goed bij me bovenbenen aan binnekant goed gescheurd(straie)
 
Ik ben 6 kilo aangekomen en ben nu 25 weken zwanger. Zelf kijk ik niet zo naar de weegschaal.
Als ik plots een olifantje wordt terwijl ik erg veel ga snoepen/eten weet ik zelf wel waar het van komt.
Bij mijn dochter was ik erg snel weer slank maar ik gaf toen borstmelk. Deze keer mag dit niet ivm mijn medicijnen die ik neem. Dus ik probeer nu wel alles in de hand te houden omdat het strak worden straks wel moeilijker zal zijn.
 
Hallo allemaal!!

Wat een verschillende ervaringen zeg, ook heel leuk om te lezen...

Ik maak mij hier helemaal niet druk om hoor, maar ik ben heel erg nieuwsgierig hoe jullie dit ervaren/ervaren hebben!!

Doegg
 
Terug
Bovenaan