Aankomen

Hallo allemaal:)

Ik vraag mij af hoeveel kilo iedereen al is aangekomen...of juist niet;)
Ik heb zelf helemaal geen last gehad van misselijkheid oid...ik ben nu dik 16wk zwanger. Vanochtend voor het eerst na de kerst en mijn verjaardag gister weer eens op de weegschaal gaan staan... en ik was 4 kilo zwaarder.
Haha en nu vraag ik me dus af, hoeveel dat bij jullie inmiddels is;)
Ik was voor mijn zwangerschap trouwens 62,5, en pas wel nog steeds in maatje 38/m

Nou ben benieuwd:)

hallo,
bij mijn eerste ben ik in heel de zwangerschap 8 kilo aangekomen en er waren er 10 af.
ik ben met de 2de wel benieuwd of ik het ook zo kan houden.
mijn broeken worden nu al strak en ben pas 12 weken denk ik.

groetjes

Hoi Buddy!

Leuke vraag!
Ik ben altijd zo rond de 64 kilo. Maar ben voor de kerst een week goed ziek geweest en was wat afgevallen. En ook door een persoonlijke 'crisis' , kwam ik niet echt aan. Dus ik ben blijven hangen op 64.
De eerste maanden at ik wel wat vaker en meer maar dat hongergevoel is nu wel weg. Hoop ook niet teveel aan te komen maar ja, ik wacht het wel af. Ben ook niet misselijke geweest.
Bij m'n vorige zwangerschap was eindigde ik met 80 kilo.

x Kim

Ik was ongeveer 1 kilo aangekomen maar door een griepweekje ben ik die weer kwijt geraakt en zit ik weer op mijn start gewicht :)
Ben vandaag trouwens 14.2 weken zwanger

Ik ben nu 14 wk (en 1 dag ;-)) Ik ben ook al zo'n 4 kilo zwaarder. Daar hoef ik niks geks voor te doen. Ik hou steeds vanaf t begin al veel vocht vast. Bij de andere 2 kwam ik 25!!! Kilo aan, voornamelijk voch. Het is wel geruststellend dat ik dat straks ook zo weer kwijt ben! Ik had vrij snel mijn maatje 34/36 weer terug. Ik ga dus ook deze keer weer van 25 kilo uit, alles wat minder is, is meegenomen!!

Hey meiden,

Ik was bij ons mannetje behoorlijk aangekomen en dit was er vrij vlot af, maar nooit weer de oude geweest. Na de miskramen zat ik niet lekker in m'n vel, gesprekken gehad met de psych. Ik vond m'n koppie belangrijker dan m'n lijf, dus ik ben toen behoorlijk gegroeid. Ik was net een paar weken begonnen met hardlopen en dus afvallen, ging heel goed!

Toen ik zwanger bleek te zijn ben ik gestopt met hardlopen. De kilo's die er weer aankomen zie ik iedere keer weer bij de vk, maar toch vind ik mijn koppie belangrijker dan m'n lijf.

Ik eet gezond en drink genoeg, maar ik heb er helaas aanleg voor...jammer dan!

Liefs Lientje

Ik ben nu 14 W en ik denk een kilo aangekomen.. Ging nooit op de weegschaal staan en toevallig vlak voor mijn bruiloft in augustus op de sportschool gaan staan en toen was het 67. Afgelopen vrijdag bij de gyn 68. Ik weet trouwens zeker dat ik na augustus niet nog een paar kilo af ben gevallen.
Vorige zwangerschap was ik nu al zo'n 4 kilo aangekomen, dus tot nu toe gaat het in mijn geval wel goed.
Liefs Karin

Terug
Bovenaan