Aankomen

Ik ben blij dit te lezen! Wou der net zelf een blogje over posten.

Ik ben zelf altijd tussen de 58 en 60 kg. In het begin ben ik heel erg misselijk geweest en woog ik op m'n lichtst nog maar 54kg!! Maar nu schommel ik weer rond m'n ouwe gewicht. Terwijl m'n zus die ook zwanger is al een aantal kilo's gegroeid is...

Met m'n dochter ben ik in totaal 8 kg aan gekomen terwijl ze toch een dikke 8.5 pond woog. En het was er vrij snel weer af. Misschien heb ik die mazzel weer!

ik woog altijd iets van 61/63.
ik heb thuis zelf geen weegschaal want mijn vriend en ik zijn allebei niet met ons gewicht bezig maar ik was laatst bij me schoonouders en ik was heel benieuwd of ik nou was afgevallen.

ook omdat ik haast niks heb gegeten in het begin en zo misselijk was.

nee hoor niks van waar ik was 65 kilo! mijn verloskundige zei al dat ik veel vruchtwater had dus dat zal het wel zijn!
ik ben echt heel benieuwd hoe ik dik ga worden!

dikke kus!

Ik ben normaal 70 kg en nu al 76!! (1.80m)
Ik ben bij de vorige zwangerschappen zo'n 16 kilo aangekomen maar steeds 18 kilo kwijt geraakt. Ik maak me geen zorgen!!
Ik wordt steeds lichter na elke zwangerschap! Dat is echt super fijn.

Maar nu wordt ik in rap tempo dik, bij de derde schijnt het extra snel te gaan, maar niet perse meer te worden. Ik zie wel..

liefs Lorelei

Ladies!
Ik ben nog maar 13 weken (precies vandaag!) dus nog niet zo ver als jullie, maar zit nu nog op mijn oude gewicht (60 kilo).
Ben in december met al die feestdagen 3,5 kilo aangekomen. Dit kwam oa door de extra lekkere trek die ik had en ik ben helemaal niet misselijk geweest. Maar na oud en nieuw ben ik weer mijn gewone hoeveelheden gaan eten en waren die kilo's er zo weer af, gelukkig.
Wel heb ik al beetje een opgezette buik, waardoor mijn collega's al een vermoeden hadden, was wel grappig. Ik zie wel hoeveel ik uiteindelijk aankom. Als ik maar gewoon en goed blijf eten vind ik het best.
Liefs

Hoi

Ik ben nu 15 weken en 2 dagen zwanger en ik ben nog niks aangekomen. Ik ga nu net zien dat me buikje wat gaat komen. Ik zie wel hoeveel ik er aan gaat komen we wachten maar af. Eet niks meer en niks minder dus we zullen zien.

Groetjes

Hi meiden...

Ik heb de eerste 11/12 weken alleen maar gebraakt, dus best heel veel afgevallen. Daarna 2 weken een flinke griep, nu sinds 1,5 week eindelijk fitter. Aangekomen ben ik nog niet, wel een lief bolletje heb ik!!

X

Hai dames,

Ben nu 17 weken zwanger van de tweede en 6 kilo aangekomen. Voor mij doen nog netjes... vorige was is ik in totaal 18 kg aangekomen! Maar wel binnen 5 weken 21 kg weer kwijt.

Dus we zien het wel weer, hopen dat het nu iets minder is. En ook een iets kleiner kindje, mijn zoontje was ruim 8,5 pond!

Terug
Bovenaan