Aankomend weekend gaan we een weekendje weg.. Wat mag ik niet vergeten......!!!!!!!

hoi hoi

aankomend weekend gaan we een weekendje weg met mijn ouders en met het gezinnetje van mijn broer...
heerlijk die 2 kleintjes bij elkaar..(1,5 jaar en mijn nichtje 6 mnd...)

we gaan naar center parcs dus heerlijk zwemmen en ons vermaken op het parc....

nu zit ik al een beetje te bedenken wat we allemaal mee moeten nemen en het gros weet ik wel ,maar vaak zijn het van die kleine handige tips waar jezelf niet opkomt, maar die vaak oh zo handig en prettig zijn...

dus vandaar mijn vraag..

wie  weet er tips/ dingen  die je absoluut niet moet vergeten..

alvast bedankt....

liefs tobi

Hoi Tobi,

Wat een lekker vooruitzicht zeg, geniet er lekker van!

Oja, tips: wat ik altijd meeneem is een fleecedeken en die gebruik ik dan om de kamer van Sophie donker te maken tijdens haar middagslaapje. Als het te licht is gaat ze nl niet echt slapen, bang dat ze wat mist haha.

En mocht je deze tip in praktijk brengen: neem ook een doosje punaises mee om de deken op te hangen.

Maar nogmaals: heel veel plezier met z'n allen!!

Groetjes
Susan

Sophie!!!Whahaha.

-Zwemluiers,zijn niet bij elke kampwinkel in alle maten te verkrijgen.
-paracetamol.
-eventueel een paar potjes olvarit,als jullie eens bedenken iets aparts te eten.
-een goed humeur!

Veel plezier alvast!
Groetjes Tanja

Huttenheugte!
Heel mooi park,mijn beste vriendin werkt daar!
Heel mooi zwembad,echt super!
Ik woon er vlak bij(Emmen) dus wil je  komen koffie drinken,ben je welkom!

Groetjes Tanja

ohh idd zie: dat is al tip nummer 1.. sophie niet vergeten....

stop haar maar alvast in de koffer. (hahahaha flauw..).

enne bedankt voor de uitnodiging.... wbt koffie drinken, houdt hem in mijn achterhoofd..
ps is emmen een leuke stad..

Hoi,

Wat hier altijd mee gaat is een goed gevulde medicijntas en het nummer van onze eigen arts. Doordat de kinderen medicatie hebben, hebben ze ook allebei een medicijnpaspoort en een europese verzekeringskaart van de ziektekostenverzekering. (dus niet de standaardpas!) Deze europese kaart vergoed het merendeel van de kosten als je onverhoopt in een ander land naar een arts of ziekenhuis moet.

Vaste knuffel en een reserveknuffel.

Zwemluiers! Evt. kleine waterschoentjes/surfschoentjes. De vloeren van zo'n zwembad zijn altijd glad. We hebben 1 keer een valpartij gezien met flinke schade. Daarna hebben wij gelijk waterschoentjes gekocht. Het zwembad bij ons verkoopt van die nep crocs. Ook al in kleine maatjes. Heb ook al waterschoentjes gezien bij Scapino.

Voor de rest een goed humeur! En lekker gaan genieten!
Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan