Aankomend weekend gaan we een weekendje weg.. Wat mag ik niet vergeten......!!!!!!!

qua winkelen is het inderdaad een leuke stad met veel winkels,alleen ademt het weinig sfeer uit.
Alles is modern en voor een groot gedeelte overdekt.
Erg praktisch natuurlijk met slecht weer maar ik vind een oude stad altijd zoveel gezelligheid uitstralen!
iig heel veel plezier!

Groetjes Tanja

Wij zullen naar je zwaaien.... zitten het weekend in slagharen en gaan nog ff shoppen in hoogeveen of emmen zaterdag.

Wat betreft spullen.... je blijft in NL en ook daar hebben ze dezelfde merken als thuis.

Jaa leuk he centerparcs.
Lekker ff bijkomen en genieten met zijn allen.
De huttenheugte zijn wij ook al een keer geweest en het is een mooi park.
Zwembaden vindt ik zowieso altijd mooi.
Wij gaan maandag een midweek naar centerparcs erperheide in belgie.
Veel plezieerrrrr

gr kaat

Leuk zeg! Veel plezier alvast! huttenheugde zijn we laatste ook geweest. Het zwembad is inderdaad heel leuk. Wij nemen altijd een simpele maaltijd mee zodat je niet daar meteen boodschappen hoeft te doen maar bijvoorbeeld meteen het zwembad in kan en later in je huisje een makkelijk maaltijd kan eten. Wij nemen dan spagetti mee een pot rode saus met gehakt erin (of gewone saus met blikje tonijn ernaast) en wat losse paprika's ....kan allemaal niet bederven.

Veel plezier! Wat hier nu (na ervaring...) altijd standaard meegaat is een reserve slaapzak. Tessa slaapt alleen in haar slaapzak en tijdens de zomervakantie  'scheet' ze die slaapzak onder. Konden dus een nieuwe slaapzak kopen, want die andere was nooit op tijd droog!

Lisenka mv Tessa

yep, een extra slaapzak gaat bij ons ook altijd mee!
muziekdoosje
vit D druppels

verder eigenlijk niets bijzonders dan wat we zelf ook meenemen (oa een reisapotheekje).

wij gaan volgende week een paar dagen naar Bristol, dat vind ik wel spannend hoor, ben toch gewend om met de auto te gaan en lekker alles mee te kunnen nemen wat je wil, nu moeten we alles dragen natuurlijk...

heel veel plezier!!

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan