Aankomende week 2e IUI!

Hallo lieve meiden,

Vandaag om 8 uur mocht ik me weer in het ziekenhuis melden voor het eerste bloedprikje. Het was erg druk en omdat er in het weekend maar 1 prikker is duurde het een uur voordat we weer buiten stonden.
Ik verwacht mijn eisprong rond woensdag/donderdag. Spannend weekie dus. Ik heb er deze keer een beter gevoel over dan de vorige keer al zie ik wel weer mega tegen die 2 wachtweken op.

Lfs inge

Heeeeeeyyyy Lieffie!!!!

Dat wordt weer spannend dus!!!!! De duimen draaien hier weer volop!!!!!
Hopelijk deze ronde!!!!! Hier alvast wat zwangerschapsvirus in een doosje....

Liefs en een hééééééle dikke knuffel.........Lill

Hoi Inge,

Wat een spannend weekje wordt het toch weer! Ik hoop dat je goede gevoel lekker aanblijft en hopelijk gaat het dit keer lukken!

Ook van mij krijg je het virus "toegedacht"!!!!!

Heel veel succes voor jullie beiden!

Liefs Claudy

ps hier gaat alles nog steeds goed. Heb van de week weer controle en mag vanaf woensdag thuisbevallen!

Hallo lieve meiden!

Jaaa we gaan er weer voor. Ik zit alleen wel even heel druk op mijn werk wat onrust geeft maar het is niet anders. Knop om en gaan met die banaan.

Hee Lill!! Al gewend aan het idee!! Wanneer heb je die echo nou ook alweer??

Geweldig Claudy dat je al zover bent!! Wil je eigenlijk thuis bevallen??

lfs ing

Heeeeeeeeee Flausmaus!

Sorry had niet eerder tijd je te mailen, dus nu ff snel!

Hoop zo dat het gaat lukken voor jullie dit keer.
Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over.

En hoop maar zo dat het bij twee keer blijft voor je!
En ook dat ik  je niet al te veel ga inhalen vanaf volgende maand. Wie weet zijn we straks wel gezellig samen zwanger door de IUI's

Het moet gewoon lukken!!

Ik duim voor je meis!

Cyn

Ik heb deze keer ook een beter gevoel dan de vorige maar nog niet super goed hoor. Ik ben heel druk op mijn werk en ook nog eens aan het reintegreren dus ik heb het idee dat mijn lijf niet voldoende rustig is. Ik ben vandaag niet gebeld dus morgen weer bloedprikken. Ik denk zelf dat ik morgen wordt gebeld.

Morgen heb ik voor het eerst Cranio Sacraaltherapy. Daar schijnt je intens ontspannen van te worden. De therapeut zei dat het juist mooi uitkwam als ik die therapy vlak voor de IUI zou hebben. Ik hoop dus dat ik stoned van de rust in mijn lijf het ziekenhuis binnenwandel. Hahaha! Zou wel lekker zijn!

lfs inge

Hoi inge

Ik hoop dat je deze keer heeel veeel meeer geluk mag hebben en je ook met goed nieuws op het forum beland dat zou toch heel mooi zijn.
Succes

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan