Aankomende week 2e IUI!

Hallo allemaal!

Heb vorige vrijdag eerste IUI gehad en mag nu twee weken in spanning wachten. Donderdag komen ze eerst nog een spuit pregnyl zetten en dan mag ik vrijdag 13 mei (wat een datum he?) komen voor een bloedafname tenzij dat er eerder bloedverlies is.

Spannend! Ik ben blij dat er een forum is waar iedereen lekker tegen mekaar kan opkletsen over al die spannende momenten.

Veel succes allemaal! En tot binnekort. Ik laat jullie iets weten zodra ik positief of negatief nieuws heb.

Hee scorpio,

Ik snap je verhaal niet helemaal. Krijg je nog een keer een spuit? Zou je me dit kunnen uitleggen?

Enne Inge ontspanse he? Ben nieuwsgierig hoe het je is bevallen! toi toi toi nogmaals

groetjes
Sjanneke

Is IUI tegenwoordig hip bij de gynaecologen ofzo? Het valt me op dat bijna iedereen hier geinsemineerd wordt. Behalve Petra en Rozemarijn dan. Ik hoop zo dat het gauw raak is bij iemand!

Hoi Sjanneke,

Ik woon in België en misschien gaat het daar een beetje anders. Bij ons is het IUI geworden omdat mijn man antistoffen aanmaakt door een vaso vasotomie (omgekeerde sterilisatie). Bij mij bleek alles in orde en werd besloten enkel te spuiten met pregnyl.

De eerste spuit krijg je twee dagen voor de inseminatie en dan nog 1 zes dagen na de inseminatie. De eerste is blijkbaar voor een betere rijping van je eicel zodat deze ook makkelijker loslaat. De tweede is denk ik voor een betere innesteling. Dat weet ik niet zeker maar dat denk ik.

Dat wordt bij mij dus voor donderdag en dan maar wachten tot 13 mei. Ik wacht maar af. Ik denk niet dat het van de eerste keer al raak zal zijn maar je weet nooit he.

Ik hoop dat dit voldoende je vraag beantwoord.

Groetjes,

Heeeeeeeee lieve Ing,

Ook ik denk aan jou, waarschijnlijk ben je vandaag lekker aan het ontspannen en heb je morgen je iui-inseminatie, of toch vandaag!!!! Spannend hoop zo dat het dit keer raak zal zijn. Ik ben hier niet meer zo vaak omdat ik ook niet echt iets nieuws te melden heb, wacht nog steeds op ongi die maar niet komt, weet ook zeker dat ik niet zwanger ben, omdat ik geen zwangersschapsverschijnselen heb, het is gewoon weer afwachten op die stomme ongi.

Liefs en knuf van mij

Nou het is 3 minuten voor 3 maar nog geen telefoon dus morgen moet ik weer prikken. Ik was er echt van overtuigd dat ik vandaag een telefoontje zou krijgen! Ik snap er niets meer van hoor!

Jij ook succes scorpio en mick ik hoop dat die K  ongi snel komt!

lfs inge

Heee Ing,

Ok dan word je vrijdag gebeld of morgen, jeetje maak je er niet al te veel zorgen om ok, het zal snel genoeg gebeuren, anders neem je vrijdag een dagje vrij is wel zo lekker toch.

Ik hoop ook dat mijn k..... ongi er nu aan komt, om gek van te worden .

liefs Mickey

Hoi Inge,

Wat vervelend voor je dat je nu toch weer moet wachten op die ongi. Ik probeer zelf niet teveel aan die 14 dagen wachttijd te denken en ik heb een man die daar goed bij helpt. Wij hebben hier in België nu een lang weekend van 4 dagen en wij vertrekken morgen met de motors naar Luxemburg. Vrijdag komen we terug en zaterdag vertrekken we naar Leeuwarden in Friesland. Druk genoeg dus om het allemaal even te vergeten.
Morgen krijg ik eerst wel nog een injectie met Pregnyl ter bevordering van de luteale fase wat ze daar dan ook precies mee mogen bedoelen. Gelukkig zijn het er maar twee in totaal. 1 voor de IUI en 1 erna.
Mijn man is al bezig over het uitzien naar een sidecar voor de motor maar ik wil het liever wat rustig aan doen. Ik durf nog niets te hopen, ik voel ook helemaal niets speciaals. En als ik denk eens iets te voelen, denk ik dat het komt door die pregnyl. Voor mij is het nog 10 dagen wachten voor de bloedafname en dan weten we het.
Ik hoop dat het volgende keer lukt voor jou. Ik duim alvast heel hard voor je!
Veel liefs en sterkte,
Nina

Terug
Bovenaan