AANKOMENDE WEEK KLUSWEEK/NOD=11 SEPT!!!!

Heej MP!
Waarom probeer je dan geen ovulatietest?Dan weet je toch wanneer je eitje komt en kun je wat gerichter klussen en zo meer kans dat t raak is?!
En natuurlijk ben je van harte welkom bij het klus-team!!Vele handen maken licht werk, dus miss geldt dat hier voor ons ook wel; met hoe meer we zijn, deste meer er nu zwanger raken!!;-)
succes alvast!
x zuus

Hoi Zuus,

Als het me te lang duurt voor ik ontpilt ben moet ik dat maar eens proberen, weet ik in ieder geval wanneer de eisprong is. Op dit moment hebben we beiden nog zoiets van we zien wel.We gaan nu voor een derde wondertje.  Bij de andere twee zwangerschappen had ik ook best wel veel last van ontpillen dus we hadden er al een beetje rekening mee gehouden dat dit nu ook zou gebeuren, al hoop je natuurlijk dat het gelijk raak is. was bij de vorige zwangerschappen in ronde 5 en 3 zwanger dus op zich best nog wel snel.

groetjes MP

Ja inderdaad!Wist niet dat je al 2 wondertjes hebt!!!Dan lijkt t me allemaal ook al wat vertrouwder en gewend.T is onze eerste dus allemaal ERG nieuw!Maar alleen t gevoel al dat je er samen voor gaat is al super, maar sons ook onzeker van; wanneer tel ik aal, kunnen we uberhaupt wel kids krijgen enz enz...
iniedergeval veel succes en we lezen t wel weer van elkaar!
x ZuuS

Hoi Prietje,

Mijn OND is 9 sept. ongeveer. Ik hoop het maar de klusweek begint dus donderdag.

Succes allemaal

Hoi Zuus,

Ben er inderdaad veel relaxter mee bezig, was bij de eerste ook veel onzekerder, weet nu dat ik gewoon zwanger kan raken en hoe lang het duurt zien we wel. Maar toch wil je eigenlijk zo snel mogelijk zwanger zijn, maar heb bij de eerste zwangerschap al gemerkt dat je wanneer je er minder mee bezig bent vaak sneller zwanger raakt.
Bij de eerste   duurde het al met al zo'n 9 maand voor ik zwanger was, en achteraf ben je dat eigelijk al weer kwijt als je eenmaal  zwanger bent, net als een bevalling. Had toen heel veel last van ontpillen.
We horen het wel van elkaar wanneer het zover is, in ieder geval veel succes.

groetjes MP

Hoi Zuus,

Ik ben erachter gekomen dat mijn eisprong mijn vorige cyclus 7 dagen voor NOD is doordat ik van de gyn moet tempen. Bij mijn eerste kindje dacht de gyn dat ik een week verder zou zijn dan ik daadwerkelijk was, dus ook daar heb ik late eisprong gehad. Als je wilt tempen om dat te bekijken is het het beste om dat 's morgens gelijk als je wakker wordt te doen (voordat je opstaat) en proberen het om dezelfde tijd te doen. Merk wel dat dat deze keer beter lukt dan de bij de eerste, doordat mijn dochter elke dag rond 06:00 uur honger heeft. (Ze valt daarna gelukkig weer in slaap, dus kan ik nog een beetje uitslapen).

Succes.

3na

Ben nu ook nog aan het ontpillen. Mijn eerste cyclus duurde 33 dagen en de tweede 31 dagen, dus als ik nu weer 31 dagen aanhoud, dan is mijn NOD op 12 september.

Ik heb ook al 2 knullen, dus ik zit een beetje in hetzelfde schuitje al MP, je weet dat het lukt, maar je raakt toch een beetje gefrustreerd als het niet direct lukt.... Bij de tweede zwangerschap ben ik er ook achter gekomen dat ik een late eisprong had. Ik had toen niet meer verwacht dat het die maand nog zou  lukken (was ruim 25 dagen na  mijn laatste ongi!!!),  dus ook niet bewust aan het klussen geweest, maar meer voor het "gewone" plezier. Het was dus een aangename verrassing dat het toch resultaat had opgeleverd.  

Veel succes allemaal!!  

Thnx 3na voor de info. Daarom wil ik donderdag ook met ovu test starten want kan met momenten ZO onzeker worden of ik uberhaupt wel zwanger kan worden...andere moment zou ik niet weten waarom niet, maar ben iemand die van duidelijkheid en zekerheid houdt...en erg benieuwd of ik eitje heb op de dag dat ik denk dat ik hem heb!
Moet t nog wel beetje inplannen, want werk onregelmatig, maar wordt s morgens altijd wakker omdat ik dan een super volle blaas heb, dus ben die tijd nu bij aant houden of ie t zelfde is, anders gewoon ff om 7.00 uur opstaan!
Ik ben erg benieuwd!
En jullie ook veel succes met nummer 2 of 3!Hoop dat we allen snel zwanger zijn!
xx ZuuS

Terug
Bovenaan