Aankondiging bevalling?

<p>Hoi,</p><p>Momenteel ben ik bijna 36 weken zwanger. En sinds vanochtend flink aan de diarree. Voelde me ook niet helemaal lekker. Nu lees ik dat dit een aankondiging van bevalling kan zijn! Hadden jullie dit ook? En hoelang erna begon de bevalling dan?</p>

Hoi,
Hmm ja, ik had dat ook maar had toen ook al wel wat weeën erbij.
Volgens mij dan een teken dat je lichaam dit nog eruit wil hebben voor wat komen gaat.

Voel je je nu niet lekker of je voelde je niet lekker?

Ik had dit inderdaad ook.. Bij mij begon het 24uur later.. Maar ik was 39+2.. Maar kan ook gewoon zijn dat je buikgriep hebt hoor! 36wkn is nog wel vroeg. 
Anders even je verloskundige bellen. 

[quote quote=10186691]Hoi, Hmm ja, ik had dat ook maar had toen ook al wel wat weeën erbij.Volgens mij dan een teken dat je lichaam dit nog eruit wil hebben voor wat komen gaat. Voel je je nu niet lekker of je voelde je niet lekker?[/quote]
Heb sinds een uur wat krampen en diarree. 

Krampen die een beetje om de zoveel tijd komen?

Ben je al gaan douchen of in bad geweest? Als de krampen dan blijven aanhouden, kan er wat gestart zijn.
36 weken is inderdaad nog wel vroeg. Misschien alleen indalingsweeën.
Heb je iets verkeerds gegeten omdat je denkt aan listeria? Dit krijg je niet zomaar hoor.

[quote quote=10186716]Krampen die een beetje om de zoveel tijd komen? Ben je al gaan douchen of in bad geweest? Als de krampen dan blijven aanhouden, kan er wat gestart zijn.36 weken is inderdaad nog wel vroeg. Misschien alleen indalingsweeën. Heb je iets verkeerds gegeten omdat je denkt aan listeria? Dit krijg je niet zomaar hoor.[/quote]
Ik heb zover ik weet niks verkeerds gegeten. Misschien onbewust maar let normaal altijd wel op. Maar omdat je daar ook diarree van kan krijgen. 
Het is ook niet waterdun. Maar gewoon  dunner als normaal en rommelende darmen.

Zou me niet druk maken om listeria. Je eten kan ook gewoon even verkeerd gevallen zijn. Ik heb dit ook wel eens als ik een salade eet bijv.

Ook heerst er nog wel van alles dus misschien toch een virusje te pakken?
Als het alleen rommelende darmen zijn en niet krampen om de zo veel tijd dan zou ik zeggen dat er 'niks aan de hand is'.
Drink veel water als je aan de diarree blijft dat wel!

Ook altijd! als je het niet vertrouwd, bel gewoon even je VK voor advies en/of geruststelling :)

Terug
Bovenaan