Aankondiging bevalling?

Je lichaam maakt zich klaar voor de bevalling. Ik had dit ongeveer een week voor de bevalling begon, dus het hoort er zeker bij! maar hoelang het duurt dat is de vraag.. Bij twijfel je VK bellen! Succes!

[quote quote=10186790]Je lichaam maakt zich klaar voor de bevalling. Ik had dit ongeveer een week voor de bevalling begon, dus het hoort er zeker bij! maar hoelang het duurt dat is de vraag.. Bij twijfel je VK bellen! Succes![/quote]
Ben benieuwd!! Het is nu weer gestopt gelukkig. Wel ook al een weekje op en aan hoofdpijn en het gevoel van een "warm hoofd" te hebben. Ook zoiets vreemds ?. 

Je lichaam bereid zich denk ik alvast voor. Ik kreeg tijdens mijn bevalling nog laxeermiddelen omdat mijn darmen te vol zaten en dat in de weg zat voor d baby. Ik kan je vertellen, daar zit je niet op te wachten als je al aan t bevallen bent :p dus t kan er maar beter van te voren uit zijn. Dus dat is de positieve kant ;)

Ik moest een paar dagen voor mijn bevalling ook opvallend vaak naar de wc ? Net als wat jij beschrijft, niet echt diarre, maar wel anders dan normaal. 
Nooit echt bij nagedacht op dat moment, maar uiteindelijk zijn met 36+1 mijn vliezen gebroken en is met 36+2 onze dochter geboren.
Ik heb zelfs nog overgegeven een paar uur voor de bevalling. Het moest er denk ik uit ?

Terug
Bovenaan