Aanschaf baby spullen, welke winkels?

<p>Hallo allemaal?,</p><p>Wij hebben al een babykamer maar ik was opzoek naar een goed matras. Nu keek ik heel de ochtend online voor een goed maar betaalbaar matras maar er zijn zoveel soorten dat ik geen idee heb welke ik moet halen. Ook had ik een vraag je hebt een paar grote babywinkels zoals babypark en baby en tiener of babydump. </p><p>Wie heeft ervaring en weet welke winkel de leukste dingen heeft en toch een goede prijs heeft? </p><p> </p><p>Hoop dat jullie kunnen helpen.</p><p>Liefs, </p><p> </p>

Matras hebben wij gehaald bij babypark. Geen goedkope, maar wel blij mee. Je ggebruikt een ledikant matras jaren (wij nu al voor een tweede kindje) dus vond het fijn om een goede te hebben.
Babykamer hebben wij van hout, door iemand in onze gewenste kleur laten schilderen. Top kwaliteit, gaat al jaren mee. En hout is zoveel mooier dan die babypark-meubels, dat vind ik echt rommel? 
Verder veel lakens enzo gehaald bij babypark en Prenatal en Hema. Ben ook fan van Jollein slaapzakken en dekens/voetenzakken enzo!

Wij hebben die van de ikea voor 40 euro. Hadden er eerst een van babypark voor iets van 200 euro. blijkt hij heel slecht uit de test te komen bij de consumentenbond.. die van de ikea stond op plek 4 geloof ik. Voelt ook aan als een fijn matrasje.
Maar wij zagen ook door de bomen het bos niet meer?
Verder veel aangeschaft bij prenatal en v Asten. Ook wat online besteld, maar uiteindelijk zie je in alle winkels het zelfde terug komen.
Wij hebben best wel wat  spulletjes van jollein zoals boxkleed, dekentjes, voetenzak aankleedkussenhoes. Die hebben ook nog een redelijk leuke prijs.
Gewoon lekker rondneuzen?

Inderdaad een matras bij de ikea. Van asten heeft wel aanbiedingen! Dus wij hebben daar een hoop besteld. Hebben veel geshopt bij de babydump toen we een weekendje weg waren. Maar de mooiste winkel vind ik toch wel babypark wormerveer. Wat een mooie en grote winkel! Alleen niet altijd heel goedkoop, wel wordt je er super goed geholpen!

Van Asten uit Tilburg echt een aanrader. Super fijne winkel. Zowel online als fysiek. Echt moeite waard om ernaar toe te gaan. Super leuke en mooie dingen van betaalbare merken (en ook de duurdere dus je kan beide kanten op) 
Matras schijnt van de Ikea heel goed uit de test te komen! 

babypark super mooi maar alles is duur. Babydump is van zelfde bedrijf maar dan stuk goedkoper. 

prenatal in de gaten houden coor goeie aanbiedingen. Hebben van die mazzeldagen en sowieso weekend deals. 
ik heb er m’n trip trap stoel en babyfoon in super goeie aanbieding gekocht 

Terug
Bovenaan