aanschaf uitzet

Hoi Minke,

Wij hebben nooit een voetenzak gebruikt. Onze zoon is afgelopen eind december geboren. We hadden een wikkeldoek van snooze baby. Lekker warm maar niet te warm en kon ook in de maxicosi. Wel een stuk goedkoper!

Succes,

Groetjes Jessy
 
Wij hadden voor onze november baby een babynomade van Red Castle IDEAAL!!
Paste in de autostoel, (wij hebben een Mutsy ipv Cosi) zitten "voeten" ingestikt dus nooit beentjes en voetjes die ertussen uit piepen.
In de winkels deed ik hem altijd open evenals in de auto. Verder gebruikte ik hem voor kleine afstandjes buiten op de arm, even naar de buren ofzo.
Ik had bv in het begin praktisch geen dikke jas nodig. Ook in de kinderwagenbak lag hij er heerlijk in! Of bij opa en oma in bedje.
De volgende komt nu in augustus en dan vind ik hem juist weer heel handig als je 's avonds nog even lekker buiten wilt zitten en het voor de uk al een beetje te fris is!
Ik vond het een superuitvinding! En voor meerdere doeleinden te gebruiken dat is met de standaard voetenzak niet het geval.

Succes met beslissen!
 
Je hebt heeeel veeeel dingen nodig helaas, maar niet alles is even nodig!

Een voetenzak is wel erg handig denk ik, zeker als je kleine in september wordt geboren!
Zelf ben ik over 6 weekjes uitgerekend, en heb een paar wikkeldekens gekocht, die ik ook in de maxi cosi kan gebruiken! Lodger wrapper bijvoorbeeld, maar je hebt ze ook gewoon bij de Hema (12,50€)!

Je hebt echt lang niet alles nodig wat op de lijstjes staat, waarom kijk je niet eens op marktplaats? Veel dingen heb je slechts enkele malen/maanden nodig en kosten echt veel geld...
 
Je hebt heeeel veeeel dingen nodig helaas, maar niet alles is even nodig!

Een voetenzak is wel erg handig denk ik, zeker als je kleine in september wordt geboren!
Zelf ben ik over 6 weekjes uitgerekend, en heb een paar wikkeldekens gekocht, die ik ook in de maxi cosi kan gebruiken! Lodger wrapper bijvoorbeeld, maar je hebt ze ook gewoon bij de Hema (12,50€)!

Je hebt echt lang niet alles nodig wat op de lijstjes staat, waarom kijk je niet eens op marktplaats? Veel dingen heb je slechts enkele malen/maanden nodig en kosten echt veel geld...
 
Wij hebben nooit een voetenzak voor de MC gebruikt, maar we hebben wel de voetenzak voor de Quinny Buzz gekocht. Die heb ik eerst gebruikt in de MC (was ietsje te groot), en daarna in de buggy. Ik vond het een erg handig ding en was blij dat we het hadden, maar een echte noodzaak is het zeker niet. Hangt er ook vanaf of je kindje straks rustig alles op z'n plek laat liggen, of bijv continu het dekentje wegschopt. Als dat het geval is, heb je nog tijd zat om iets anders te regelen/kopen.
 
Terug
Bovenaan