Aanstaande donderdag strippen iemand ervaring ermee??

Hoi meiden,

Ik ben uitgerekend voor vrijdag dan is het pas 40 weken vol maar ging vandaag naar de vk en zei als het lukt wordt ik aanstaande donderdag gestript maar ben wel een beetje bang. Dit is me tweede kind en eerste heb ik niet z'n prettig ervaring .
Maar heeft iemand ervaring met strippen lukt het meestal wel en doet het echt veel pijn of niet hoe zit het ermee........

Liefs en alvast bedankt,
kubos

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap twee keer gestript, de eerste keer met precies 41 weken en dat deed wel een beetje pijn, haalde niets uit behalve harde buiken. Toen twee dagen later weer en dat deed helemaal geen pijn, de verloskundige zei ook dat ze het nu veel beter had kunnen doen dan de eerste keer. De volgende ochtend vroeg begonnen de echte weeën en ben ik bevallen.

Ik heb geloof ik wel eens gelezen dat het vanaf 41 weken het meeste effect heeft omdat je lichaam er daarvoor toch meestal niet helemaal klaar voor is. Maar dit was in een onderzoek en dan hebben ze het natuurlijk over het algemeen, het kan per persoon verschillen.

Nou ja, het zou best nut kunnen hebben bij jou, alleen in het onderzoek hebben ze het over dat het het meeste nut heeft vanaf 41 weken.
Ik had vandaag ook aan mijn verloskundige gevraagd wanneer ze dat doen en zij zei ook pas vanaf 41 weken, nu heb ik dus een afspraak voor volgende week en ben dan 40wk 4dg en eigenlijk wilde ze het dan ook nog niet doen. ( Hoeft van mij ook niet. )

http://www.uvcutrecht.nl/bevalling_stimuleren.php

Ik ben er ook niet voor..het doet pijn en de kans dat het lukt is ook niet 100%....maar misscien ook wel hoor..ik ken wel wat meiden die er wel baat bij hadden.Ik ben bij mn eerste zwangerschap toen ook gestript,alleen lukte het toen niet omdat mn baarmoedermond niet week genoeg was ofzo...maar goed,niet geschoten is altijd mis,ik wens je succes!!

Hoi meiden ,

Bdankt voor de reacties,

Ik hoop dat het bij mij wel helpt maar heb een gevoel dat het niet gaat helpen misschien heb ik eens geen ontsluiting ik zie het morgen wel. ik heb op dit moment geen weeen, pijn ook niet echt. Maar ik kan niet meer slapen van stres heb geen geduld meer om te wachten maar ik denk tog dat hij nog wel lekker zit in mijn dikke buikie :) ( ook al vind ik het zelf niet lekker hij wilt er maar niet uit ) Een klein beetje hoop voor morgen dat het lukt :(

liefs kubos

Strippen gebeurt vanaf 1cm, ik ben afgelopen september met 41 weken gestript. Eerder wilde de vk het niet doen inderdaad omdat het eerder dan 41 weken vaak geen effect heeft (vaak niet, maar kan dus wel!). Ik ben om 3 uur 's middags gestript en om kwart voor 5 's morgens begonnen de weeën. Die middag ben ik nog bevallen (1e kindje). Ik heb er trouwens helemaal niets van gevoeld. Probeer jezelf zo goed mogelijk te ontspannen en laat de vk maar haar werk doen. Van mij dus een succesverhaal, hoop dat je daardoor wat meer vertrouwen erin zal hebben morgen.

Ahaa oke dan, zo je het verteld heb ik wat meer vertrouwen gekregen en wat meer hoop dat het lukt. wil snel dat het morgen wordt. erg bedankt allemaal voor de reacties effe kijken hoe het bij mij gaat aflopen morgen ik laat het weten wat er gebeurd is.

Liefs kubos

Terug
Bovenaan