Aanstaande donderdag strippen iemand ervaring ermee??

Hoi meiden,

Ja hoor.2 a 3 cm ontluiting en deed niet veel pijn. met het strippen dus afwachten hoop dat ik zo snel mogelijk de echte weeen krijg en beval.

Liefs kubos

Hoi meiden ik heb wel harde buikrn en ween die beginnen maar of ze doorgaan ?? als het zo doorgaat denk ik dat ik canavond wel beval :) hoop het tenminste
Liefs kubos

Fijn dat het strippen meeviel! Duim voor je dat het echt gewerkt heeft. Toen ik bij de vk de deur uitstapte voelde ik meteen al verschil, had het gevoel alsof het allemaal wat losser lag van binnen. Maar ook dat kan weer verschillend zijn bij iedereen. Hoop voor je dat het doorzet en je binnen 24 uur bevallen bent want zo te horen ben je er wel klaar mee haha!
Iedereen hier succes trouwens!

Hoi, ik heb sinds 12 uur om de 10 min weeen maar erger wordt het niet ben echt benieuwd nog geprobeerd om te slapen maar.nee hoor ik kan niet in slaap vallen. de weeen blijven de zelfde zetten niet echt door maar afwachten hoop dat er vanavond doorzet en uiterlijk snachts beval ..

Liefs kubos

Hoi ja ik ben gestript en heb ook ween maar ze moeten korten zijn bij strippen had ik 3 cm insluiting en om de 10 min echte weeen die steeds moeilijker te opvangen zijn. kan niet slapen. misschien beval ik deze nacht wel ik hou jullie zeker wel op hoogte.

Liefs kubos

Hoi meiden,
ben vanmorgem om 3.24 bevallen een prachtige jongetje van 3025 gram en 52 cm. dat strippen hielp heel goed gisteren in de avond een.eindtje gelopen en dan heb ik een warme douch genomen en weeen zetten goed door na een uur.om 2.11 had ik om de 3 minuten ging de vk bellen.en tijdens het gesprek echte heftige ween om 2 min gelijk naar de zk onderweg om de minuut 5 a 6 ontsluiting weeen losgemaakt door de gyn en nog eens paar heftige weeen en een handje gyn geholpen en ja nog heftiger en dan bij 8 een heftige persdrang een paar keer geperst en de hoofdje gezien nog is persen en hij lag om 3.24 uur op mijn buik. Met 3 hechtingen is het afgesloten. mannetje had wel in vrchtwater gepoept dus tijden het bevallen heb ik echtra zuurstof gekregen vandaar dat ik tot de middag in zk was en nu ben ik lkkr aan het uitrusten in de kraamhotel. ik wens jullie allemaal een hele makkelijk bevalling. heel veel liefs,

kubos

Terug
Bovenaan