Aanstaande ouders met klein budget

Mijn man gebruikte ook altijd de luierapp, maar we hadden toch het gevoel dat er wat aanbiedingen misten af en toe. Nu checken we vaak even pampersaanbieding.com, en marktplaats voor andere spulletjes.
Uitwasbare luiers kunnen ook veel geld schelen trouwens!

Marktplaats: zeker voor grotere dingen, kledingkast, wieg, ledikant, box, kinderwagen.
Kleertjes: zeeman, ter stal en wibra. Vond hema niet per se goedkoop.
Rompers heb ik de overslagversie van de lidl, die bevielen wel goed. 
Verder heb ik enorm veel weggevertjes aan kleding, maar ook wel van een superleuk tweedehandszaakje. Tumble en dry, feetje etc voor acceptabele prijzen en goede kwaliteit! Daarnaast ook aan kraamcadeautjes kleren gekregen. Vraag in verschillende maten, iig tot en met maat 68.
Pampers: Marktplaats! Heb al een paar keer een hele lading op kunnen halen van iemand die wat te enthousiast had ingekocht. Eigenlijk alleen maar Kruidvat maatje 0 in de winkel gekocht. En de pampers aanbieding maat 2 via Bol.com de 50% aanbieding. 

Hoi 
Voor heel veel spullen kun je ook op  weggeef of ruil hoekjes van Facebook kijken daar kun je bijna wel een hele baby uitzet bij elkaar krijgen voor bijna niks. Maar de hydrofiele luiers van de wibra zou ik laten liggen die zijn zo stug en niet zacht te krijgen (in de droger, strijken, aan het was rek drogen, wasverzachter) heb vanaalles al geprobeerd  liggen hier alleen op t aan kleed kussen voor de ongelukjes wel met een aankleed hoes er onder zodat t niet schuift en gebruik de prenatal app vaak leuke aanbiedingen 

Ik koop veel bij kruidvat als ze een goede aanbieding hebben, rompers, Sokjes, hoezen voor het aankleedkussen, pyjama, slaapzak. De rompers en slaapzakken van ter stal vind ik ook fijn en niet duur. Verder koop ik veel kleding bij de zeeman.
Limango.nl is ook een aanrader als je graag kleding hebt van merken, zoals Noppies. Dat is een outlet website. Ik kocht pas een paar broekjes voor 8 per stuk (in plaats van 25).

Heb niet per se klein budget maar heb zo ongelooflijk veel aangeschaft wat ik nooit gebruik of duur wat ook goedkoper kan. Bijv bad en toebehoren gebruik ik nooit! Want doe haar altijd in wasbak of douche. En pampers hoeven niet van pampersmerk want etos heeft kwalitatief even goede luiers voor helft van de prijs. Met een leuk printje erop ook nog. En de billendoekjes van de lidl zijn ook veel fijner dan die van zwitsal (zit afsluitdekseltje op) en ik had veel dure babykleertjes. Zonde want ze hebben ze maar even aan. Hema heeft superleuke kleertjes en vaak nog met veel korting ook. En rompertjes gewoon basic halen bij de zeeman. Je ziet er niets van. Zoals ik al zei heb ij alles duur aangeschaft maar mocht ik een tweede krijgen ga ik echt voor die design rompers waar je niks van ziet. 

Terug
Bovenaan