aanvallen van nesteldrang!

Hebben jullie dat nou ook? Heb inmiddels verlof, en ik weet het nog van de eerste, maar heb er nu weer last van! De angst dat mijn kraamhulp het hier een rommeltje vind. En dan niet voor het oog, want ik ben redelijk opgeruimd! Maar als je hier een kastje open trekt...... verdwaal je meteen. Dus hoppa, alle kasten moeten opgeruimd. Keuken is inmiddels gedaan, maar wij hebben een trappenkast, nou meiden, drama!!! Nu heb ik dus net alles eruit getrokken, mijn hele huis ligt helemaal vol met zooi, en nu heb ik geen zin meer! Wahahaha. Ellende!!

Whahaha, wat erg!

Bij mij valt het nog mee! Ben gelukkig van mezelf ook vrij netjes...
Heb het alleen maar druk met babykleertjes wassen en strijken en alle spullen in huis halen voor de bevalling e.d.
Voor de rest lekker genieten van mn verlof!

Jij heel veel s6 met opruimen ;-)

Groetjes Esther

hahahah ja liff hier het zelfde ik wil zo veel doenmaar heb de energie niet om echt iets te doen ,, maar op de een of andere manier zorg ik er ook voor dat alles goed schoon blijft ,,, heb een aantal weken geleden heel me huis van boven na onder goed onder handen genomen ,, maar ik zit hier met 2 honden 1 die net geen pup meer is en 1 van pas 2 ,,, nou die kan ik wel iets aan doen als ze weer met vieze pootjes binnen komen hihih sucses met de laatste loodjes

:) Hahaha, ja hier hetzelfde verhaal hoor...
Alles is hier altijd al erg netjes en opgeruimd. Juist omdat ik van mezelf ergg druk ben, zorg ik ervoor dat mijn omgeving rust uitstraalt...
Maar nu is het helemaal erg...kastjes uitsoppen, kinderen hun slaapkamers elke keer weer nalopen of ze alles netjes hebben opgeruimd... ze zijn wel wat gewend en gelukkig erg goed in opruimen!
Mijn dochter heeft zelfs geholpen met de onderste keukenkastjes soppen...door de dikke buik kan ik er minder goed bij!
Maar soms worden ze er ook wel gek van....dan leg ik maar uit dat dat komt omdat de baby bijna geboren gaat worden en we dan een tijdje niks hoeven te schoonmaken ;-)

Ook ik wil niet dat de kraamhulp denkt dat het hier niet netjes is...stom he...waar we al niet aan denken...wellicht is het bij haar zelf wel een zooitje thuis hahaha!

Geweldig om jullie verhalen te lezen!

Hoi,

Hier totaal GEEN nesteldrang.
Bij de eerste ook niet gehad, mijn man vroeg al of ik dat deze keer wel ging krijgen, leek hem wel makkelijk:)
Moet ook zeggen dat alles wat ik doen echt pijn doet aan mijn bekken, lopen, zitten, liggen, staan alles doet pijn.
Dus misschien maar goed dat ik geen nesteldrang krijg:)
Is het met je kast nog goed gekomen?

Liefs Danielle

nou meiden,

Alles zit weer in de kast hoor! en er staan 5 vuilniszakken buiten, die naar de container kunnen! Toch nog een productief dagje geweest! Ben blij dat ik niet de enige ben met van die rare uitspattingen!

Hahaha zo herkenbaar!
Fijn dat de kast weer is opgeruimd lekker gevoel hè.
Het liefst wil ik ook heel de dag poetsen, maar lichamelijk gaat het helaas niet altijd.
Suc6 met opruimen en poetsen.

Grtjs

Helemaal geen last van...
Heb wel de keukenkastjes helemaal uit gedaan en opnieuw ingericht, maar dat was ook echt nodig en daar kwam ik nooit aan toe. Verder ben ik best wel een poetsmiep van mezelf, maar heb ik nu meer zoiets van.. komt wel.
Normaal werd ik al gek als de keuken niet meteen na het eten opgeruimd werd en daar heb ik nu geen last van, mijn vriend is daar wel blij mee :)
Dus ik heb eigenlijk een beetje het tegenovergestelde.. Behalve de babykamer, daar moest wel perse alles netjes, schoon en af zijn..

Maar in ieder geval fijn dat je de kast hebt opgeruimd en 5 vuilniszakken... dan was het blijkbaar toch wel echt nodig hahaha..

Succes verder met de laatste loodjes!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan