aanvallen van nesteldrang!

Haha, hoe herkenbaar, hier net zo hoor! Ik heb gisterochtend een bedlade in elkaar gezet voor Yara haar kleertjes, die lagen nog in de babykast en aangezien Yara's kamer te klein is voor een kledingkast hebben we hier voor gekozen, ideaal. Dus gelijk de babykast maar weer herinricht en baykamer opgeruimd, haha! En vandaag Yara's speelhoekje opgeruimd. Nu nog even stoffen, stofzuigen, dweilen en als ik dan nog puf heb boven nog even weer rommelen haha! Scheelt dat Yara de hele dag op de creche is!
Succes met je nesteldrang haha! Ik neem nog even kopje koffie en ga dan weer verder!

Liefs Marie

Ik heb er wel last van gehad, die nesteldrang, maar het is weer over. Alles is wel altijd schoon bij ons thuis, maar wel rommelig, mijn oudste van 5 vindt knutselen zoo leuk, dus er ligt overal wel papier en potloodjes en lijm enz. Ik probeer elke dag het een keer op te ruimen maar wat er daarna weer gebruikt wordt laat ik liggen tot de volgende dag. Anders blijf ik bezig.

Wij hebben ook nogal weinig opbergmogelijkheden in ons huis. Dus dat ik wel iedere keer de opslag boven opnieuw probeer in te richten in de hoop dat ik wat ruimte daar schep en vaak heb ik dan ook dat als alles eruit is, ik geen zin meer heb, haha.

ik weet niet of ik het nu wel echt werkelijk heb of heb gehad ik heb af en toe van die gekke tikken dan moet ik ineens zoveel doen dat wil ik dan echt af hebben en dan ben ik twee dagen bezig en vervolgens lig ik twee dagen plat omdat ik niet meer kan lopen van de pijn aan mijn heupen en rug. maar zo heb ik een week geleden de hele klerenkast van osn kindje uitgeruimd en gepoetst terwijl het de week ervoor al gedaan was en toen ik klaar was met poetsen was ik me nog aan het bedenken om alles op kleur te gaan leggen maar daar ben ik maar niet aan begonnen. en het irriteerd me vooral behoorlijk dat ik nu wil poetsen ik zie gewoon dat het moet maar het gaat niet echt mijn trap moet ik in 4 keer afpoetsen waar ik normaal hooguit 10 minuten mee bezig was zelfde geld voor de wc het enige wat nog makkelijk afgaat is het stofzuigen. maar als ik wel bezig ben blijf ik ook bezig totdat ik niet meer kan en zowat omkiep dat mijn partner weer begint te zeuren van doe nou eens rustig en weet ik wat allemaal wel lief dat hij zo is maarja hij poetst het niet en als hij het doet is het toch niet goed genoeg

heej dames ... nou dat echte nesteldrang is bij mij echt toegeslagen vandaag .. ik word echt gek van me zelf !!!! hoop dat het echt snel stopt want heb er gewoon last van hihi,,, nou nog heel even endan is alles zo schoon dat de baby gewoon moet komen haha ...

Terug
Bovenaan