aardbeienvlek

hoi hoi

is dat een soort wijnvlek??
als dat zo is heb ik wel een middeltje maar dat is wel een beetje raar.
Mijn kindje heeft ook een rood vlekje op haar rug en mijn vader zei dat je er elke dag even aan moet likken of het helpt weet ik niet maar hij zei dat dat een middeltje was uit grootmoederstijd hahaha maar ik zeg al ik weet niet of het helpt maar het kan in ieder geval geen kwaad.

groetjes willeke mamma van caeylin

Mijn zoontje heeft er ook een, maar dan op zijn balletjes (gelukkig)
De kraamhulp zei dat het voor zijn 10-de jaar weg zou zijn.
Vertrouw je het niet, of vind je het te ontsierend (het is ten slotte zijn gezicht), dan zou ik langs de huisarts gaan. Wellicht kan die je verwijzen naar een dermatoloog die er wat meer zinnigs over kan vertellen.

succes
greet

Mijn nichtje heeft t op haar voorhoofd en ik zelf heb t ook gehad(mijn dochters hebben t niet) Wees gerust het trekt weg met een aantal jaar. Laat t alsjeblieft niet weg halen, want daar hou je weer littekens van over.

Renate

Mijn zoontje heeft er 3.
1 op zijn onderarm
1 op de achterkant van zijn hoofd
1 op zijn onderbeen

Er zijn veel mensen die niet het verschil tussen wijn- en aardbei vlekjes weten.
De aarbeivlekken liggen echt op zijn huid en die op zijn onderarm is ongeveer 2 cm in het rond.De andere zijn misschien een halve cm rond.
Die op zijn been is nu(hij is 8,5 mnd)bijna weg,maar die op zijn arm dat duurt wel een jaar of 5 zei de arts en die op zijn hoofd,daar zit toch haar overheen.

Hoi,

Mijn dochter heeft ook een kleine aardbeienvlek in haar nek. Ze is nu 14 maanden en het is niet lichter geworden maar ook niet gegroeid gelukkig. Meestal gaat het vanzelf weer weg dus daar hopen we maar op... We kunnen niets anders doen dan afwachten..

Groetjes F.

He hoi

bedankt voor de reacties.

mijn zoontje is bijna 12 maand en het word al iets lichter.we zijn onder controle bij een dermatoloog en die is tevreden over hoe het gaat.de zwelling neemt al iets af.Opereren mag wel maar omdat het om zijn wang gaat hebben we besloten om het zijn gang te laten gaan zolang hij er geen last/pijn aan heeft.

Ja nog een slachtoffer......onze zoon van 6 maanden heeft een tros !!
Op zijn buik dus gelukkig niet in het zicht, hij is wel behoorlijk groot maar ach kan gelukkig geen kwaad !

groetjes Joyce

Terug
Bovenaan