aardbeienvlek

Hoi,

Mijn dochter heeft er ook 1, hij zit op haar rug net boven haar billen, op het cb zeiden ze ook dat het meestal voor hun zevende jaar weer verdwijnt. Volgens mij hebben best veel kinderen er een.

Groetjes

mijn dochter heeft hem een grote van 2 cm rond op haar bovenbeen aan de achterkant bijna tegen de luieraangrens, en een kleine op har rug. het is beide wat groter geworden en dikker. maar dat is vak het geval, daarna gaat het langzaam weg. ineens zie je allemaal kleine streepjes en an is het weg. mijn man en zijn zus hebben het beide ook gehad en je ziet er helemaal niks meer van. toen ze een jaar of 6 waren was het ineens weg.

dus wees gerust

Hoi Mamavandaan en andere,

Mijn broer kreeg een aardbei op zijn wang toen hij 6 wkn oud was begon het met een pukkeltje. Mijn moeder dacht dat het kwam doordat ze was overgegaan naar fv. Maar het bleek toch een aardbei.

Het kan vanzelf weggaan of je kan het laten laeseren werd er verteld. Mijn ouders kozen voor het eerste, van laeseren houden ze een litteken.

Mijn broertje is nu 10 geworden en het is nog heel erg lichtjes en klein te zien. Maar het is zo groot geweest als een riksdaalder en heel erg vurig tegen paars aan.

Maar het gaat vanzelf over, schrik dus niet als het groter gaat groeien of vuriger wordt, dat is niet gevaarlijk oid.

onze zoon nu 10,5 mnd heeft ook 3 aardbeienvlekken.
1 grote en 2 kleintjes(waarvan er 1 al bijna weg is)
Die grote zit op zijn onderarm en de arts zegt dat het wel 4 jaar duurt eer dat hij weg is.
Ik doe er helemaal niets aan,gaat vanzelf weg

Mijn dochtertje van 10 weken kreeg 3 weken geleden ineens een bult op haar rug. Mee naar de huisarts en die dacht eerst aan een insectenbeet of een onschuldige zwelling. Het moest vanzelf weg gaan. Nu zit het er nog, dus vandaag weer terug naar de huisarts. En nu denkt ze dat het toch een aardbeivlek is. Klopt dit dat het zo opgezwollen is dan? Het ziet inderdaad wel een beetje rood en in het midden zit een blauw puntje.

Hoi,

Mijn zoon , nu 9.5 mnd, heeft ook een plek op zijn beentje. Een paar dagen na de geboorte is ie op komen zetten en nu is de plek alweer over zijn hoogtepunt heen. De plek is dan  dieprood met blauwe puntjes. Over het algemeen trekt de plek weg voor het 2e levensjaar. Maak je geen zorgen, het is alleen niet zo'n mooi gezicht, maar als je er nu wat aan laat doen dan houden ze altijd een litteken.
Gr Linda

Terug
Bovenaan