Aardbeving meegemaakt!

Hoi pippi!
Ff wat heel anders....
Ik ben verhuisd naar Zwolle en mis iedereen enorm. Voor jou waarschijnlijk een lachertje! Want vergeleken met Zweden is het natuurlijk niks!
In een bui van weemoedigheid en heimwee ben ik oude foto;s aan het bekijken.
Foto's van mijn oude werkgever... een kleinschalig kinderdagverblijf O uit V.
En toen viel het kwartje. Volgens mij hebben jou 2 jongetjes bij mij op de groep P gezeten.
 Ik hou het even scriptisch, want ik weet niet of je liever anoniem wilt blijven of niet.
Wat is de wereld dan toch eigenwlijk vreselijk klein!

Groetjes Ilona

hej Ilona,

In de eerste plaats vindt ik verhuizen binnen NL niet minder ingrijpend dan naar het buitenland. ben ook binnen de NL grenzen verhuisd, dus kan wel zeggen dat ik enige ervaring heb, ha,ha,ha!!!! Dus jou gevoel van weemoedigheid begrijp ik heel goed hoor. Zwolle is wel leuk.... ik kom oorspronkelijk uit Kampen-IJsselmuiden, dus lekker in de buurt daar (mooi)
En dan: Joh.... hi,hi, O te V .... klopt! Ik kan alleen verdorie nu de schriftjes even niet zo snel vinden. Er gaat al wel een lampje branden, maar nog niet volop. Wat leuk joh!! Groep P klinkt als blauwe veren??? Ha,ha, ja waar Sesamstraatvriendjes al niet goed voor zijn he! Hoe kom jij dan in Zwolle terecht? Ben je blijven werken op kinderdagverblijven? Het is wel al fftjes geleden voor ons op P trouwens! Ah, ik moet snel die schriftjes vinden!! Leuk!! Liefs Pippi

P.S. Tot nu toe geen naschokken meer gevoeld gelukkig! Wel een paar keer opgeschrokken omdat ik dacht dat het gerommel, of andere 'verdachte' geluiden wezen op een naschok. Maar ik heb niets meer gehoord of gelezen nadien, dus het zal de verbeelding wel zijn! Ben wel blij dat manlief weer hier is bye the way!

O ja, Ilona, heb je blond haar en een bril? Hi,hi, ik denk dat ik weet wie je bent!! Zonder schriftjes!  Liefs Pippi

He!

Klopt helemaal hoor! Goed bedacht die blauwe veren! Ik werkte eerst met Mirelle en daarna met Joyce. Ik zie je boys nog zo voor me!
Sverre met zijn pet en zijn grote liefde Fabienne!  En Bjarne als baby.
 Was een super tijd. De liefde bracht mij naar Zwolle. En ja...Zwolle is mooi en kampen ook. Mooier dan V. Maar ik mis spontane bezoekjes van mijn vriendinnen en familie. We gaan ons huis te koop zetten en terug naar V.  Wij hebben inmiddels ook 2 jongens. Tijn van ander half en Joris van 4 maanden. Hoe is het met jou mannen? En wat  leuk... een meisje erbij! Wat doen jullie in Zweden?  Moest je erg wennen? Ik werk in Zwolle ook op een kinderdagverblijf. Leuk hoor om jullie zo weer tegen te komen!

Liefs uit overijssel

Jaaa dat ben ik!
Alleen zonder bril. Als je hyves heb kan je me wel vinden. Ik denk dat je me niet meer herkent! jij bent geen spat vernaderd. Ik zag je foto mwt je kleine meisje!

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja leuk!! Dan heb ik je goed voor mijn geest!!!! Ik hoop, dat je snel weer naar 't V mag gaan. Mijn man is er toevallig vorige week donderdag nog geweest. En wat leuk he, 2 jochies!!! Meid wat leuk toch! En Sverre met zijn petje... ja, dat was heel zwaar voor hem om de pet af te moeten doen in groep 2 op school. Nu is hij 10, weet niet meer wie fabiënne is, (jammer, zo lief waren ze samen he) en Bjarne is 8. Beide zo stoer, groot en klein tegelijk! Ik heb een Hyves.... leuk om je daar ook te ontmoeten dan. Daar staan ook wel wat blogs op over ons, en Sverre heeft zijn Hyves onder mijn beheer. Binnenkort wil Bjarne ook zijn Hyves. Leuk Ilona!!! En Zweden, ooit een droom, nu werkelijkheid, hard werken, heimwee hebben, ineens een aardbeving meemaken, voorjaarsstormen  en ook .... pure natuur, ruimte, geen files en genieten! Liefs Pippi

Jeetje zijn de jongens al weer zo groot! Dan wordt ik ook echt oud haha!
Ik kon je niet vinden op hyve. Je kan mij vinden onder ivandepol.hyve.nl

tot hyve's!

Terug
Bovenaan