ABC Dophilus tegen darmkrampjes

Hallo Femke,

Bij mij dochter werd het ook iets erger na het eerste gebruik maar of dit aan het poeder lag weet ik niet zeker. Probeer anders iets minder te gebruiken, het lichaam moet er ook effe aan wennen. Denk er wel aan dat je het in de koelkast bewaard!!!

Succes
Floor
 
Hallo,

wij hebben het ook gebruikt en het duurde een paar dagen voordat het begon te werken. Volgens mij maakt het tijdstip van toedienen niet uit omdat het de darmflora verbeterd en dit geldt voor de hele dag. Wel elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip aanbieden, anders is de balans weg.
Voor zover ik weet  moet je het 1x per dag aan de voeding toevoegen. Ongeveer 1/4 theelepeltje. Niet in poedervorm (onopgelost) geven!

Groetjes, Anita
 
Hoi allemaal..

Ik hebg geen ervaring met dit middeltje, maar wil ff kwijt dat homeopatische middelen de aandoening eerst erger maken voordat het geneest! Daarom zullen de klachten dus eerst wel erger lijken, maar t komt vast en zeker goed naar verloop van tijd..

Allemaal veel succes met de darmkrampjes EN ik hoop dat jullie kindjes zich snel weer beter voelen!

Veel liefs,
Jacomien
 
Hoi,

Ik zal nog even terugkomen op het stukje met het geven van de abcdophilus om vier uur.
Hier bedoel ik mee, dat ik als advies heb gekregen toedertijd om het kwart theelepeltle in de fles van vier uur smiddags op te laten lossen. Hier gaat het om dat darmpjes niet op elk moment van de dag dezelfde activiteit hebben. Als je sochtends opstaat zijn je darmen minder actief dan 'smiddags. Zo is dat ook bij babies. Rond vier uur zijn je darmen erg actief en dan is het advies om abcdophilus te gaan geven, zodat de darmpjes er optimaal gebruik van kunnen maken. Bij mij kwam vier uur goed uit, maar andere mensen geven om 15.00 uur hun kindje de fles. Het gaat er gewoon om dat het tijdstip in de namiddag ligt. Geef je het in de avondfles, dan zijn de darmpjes van nature weer rustiger waardoor de abcdohpilus juist weer minder goed opgenomen word. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. En ik heb meegekregen dat je maar 1x per dag abcdophilus meot geven. En bij mijn zoontje werden de eerste tijd de krampen ook wat erger. Het is juist een teken dat het helpt!

groetjes van michelle
 
Hallo allemaal,

onze zoon had ook erg last van krampjes en toen heb ik op aanraden van de huisarts cinababy van vsm gehaald. Dit moet je 3 maal per dag een half uur voor of een half uur na de fles geven, maar wij doen het altyd gewoon in de fles. En nu heeft ie geen last meer van die krampjes. Ik heb ook niet gemerkt dat het eerst erger is geworden. En ook ik heb difrax flessen, ze zijn echt fijn.

Nou ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Onze zoon in nu inmiddels 12 weken oud en heeft al een week of 9 die druppels.

Groetjes van Anita en Jayden
 
Terug
Bovenaan