Vreemd om dit onderwerp eigenlijk ter sprake te brengen op een forum van mensen die allemaal vreselijk graag een kindje willen krijgen. Ik ben ook zo iemand die vreselijk graag over 3 dagen positief wil testen. (zitten inmiddels in ronde 2) Echter zou dit niet mijn eerste zwangerschap zijn. Mijn eerste zwangerschap heb ik 4 jaar geleden gehad. Ik heb deze alleen afgebroken omdat mijn vriend (inmiddels mijn man) pas net bij elkaar waren en we beiden nog thuis woonde, emotioneel gezien nog niet in staat was om een kind te geven wat hij/zij nodig had (dacht ik) etc etc... kortom veelal materialistische zaken die niet op orde waren achteraf gezien. Nu moet ik wel bekennen dat ik in deze 4.5 jaar wel een heel stuk wijzer ben geworden en misschien egoistisch kan zeggen dat ik bepaalde dingen ook niet had willen missen maar sinds een poosje begon er toch iets te kriebelen en wilde ik dolgraag een kindje. Mijn man is er nu ook helemaal klaar voor en we zien dit dan ook allebei als onze tweede zwangerschap (als alles gaat lukken). Het spijt me als ik mensen met dit verhaal pijn doe, ik lees hier namelijk al eventjes mee en zie dat er mensen zijn die vreselijk veel moeite doen om een kindje te krijgen en die begrijpen dan ook echt niet waarom ik dit destijds heb gedaan. Ik denk soms ook wel eens "zou ik nu gestraft worden dat ik nu geen kindjes meer kan krijgen... daar komt mijn onzekerheid met name vandaan omdat ik totaal geen klachten heb als pijnlijke borsten, misselijk etc. Ik wil graag weten of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en hoe zij hier mee om zijn gegaan?
Gr Miranda
Gr Miranda