Dank voor jullie reacties! Vannacht ging opeens echt super! Gisteravond had ze toch wat moeite met in slaap te komen, maar rond 21 uur lukte het dan toch! Om 23.15 heeft ze nog een flesje gehad, en heeft ze tot 4.15 geslapen. Daarna wilde ze wel om 6.30 uit bed, maar toen heb ik haar bij me gepakt, en heeft ze lekker tegen me aan tot 7.15 geslapen, heerlijk! Ze had toen zelfs geen zin in een flesje, dus die hebben ze op het KDV mogen geven.
Misschien dat het straks inderdaad beter gaat als ze oefenhapjes krijgt (volgende week), en dan ook rijstebloem in haar melk mag. Maar zo niet, dan niet, dan moet ze maar wat vaker bij opa en oma logeren zodat wij even bij kunnen tanken. Het belangrijkste is dat zij vrolijk en tevreden is, en als ze dat is wanneer ze iedere 3 uur drinkt, dan is dat zo
Misschien dat het straks inderdaad beter gaat als ze oefenhapjes krijgt (volgende week), en dan ook rijstebloem in haar melk mag. Maar zo niet, dan niet, dan moet ze maar wat vaker bij opa en oma logeren zodat wij even bij kunnen tanken. Het belangrijkste is dat zij vrolijk en tevreden is, en als ze dat is wanneer ze iedere 3 uur drinkt, dan is dat zo