Ach, niet teveel mee bezig zijn joh! Grrrrrrrrr

A

Anoniem

Guest
OOOOOOOOOOOOOOw wat irri!

Opmerkingen zoals dit zijn zó dom!

Hoe kan je ergens niet mee bezig zijn of aan denken als je er mee bezig bent?

Of een opmerking zoals: komt vanzelf...grrrrr

nee, dat komt het niet want we zouden er toch wat voor moeten doorstaan of niet soms, zoiets is wonderlijk en gaat nou eenmaal niet vanzelf!!!!!!!

Zeg dan gewoon niks...................jemig............

Okee, dit moest ik ff kwijt.....................thks xxxxxx mij

snap het helemaal....
en weet je wat bij mij het geval is...
er wordt tegen mij gezegt je moet er niet zoveel mee bezig zijn maar degene die dat zeggen vragen wel iedere keer of het al "raak" is...

Tja, voor buitenstaanders is het niet te begrijpen waarom we zo'n moeite doen....bij mij zeiden ze na de miskraam: Je gaat er nu toch niet weer aan beginnen he???????Waar bemoeien mensen zich mee!!

HAha herkenbaar !!
Idd zeg dan gewoon niets het ergste is dat de mensen die dicht bij je staan het zeggen dus voel je je zo alleen op de wereld dat is wel niet zo maar zo voel ik het wel !
Gewoon ene oor in andere uit zou ik zo zeggen !!

Zo irritant inderdaad. Ze weten niet beter en.. bedoelen het vaak ook goed! laat het gaan en lach er om, jij weet tenslott beter ;-)

Ik weet ik heb makkelijk lullen maar wilde je ff een hart onder de riem steken.

dikke kus Lisette

He lisette, wat leuk om weer wat van je te horen!! Hoe gaat het meid? Hoever ben je nu en hoe voel je je? Nog steeds spannend blijft het, ik hoop dat alles goed gaat. Ik zit weer op het wachtbankje tot donderdag.Duim je mee? Liefs, AnnaXX

Terug
Bovenaan