Ach, niet teveel mee bezig zijn joh! Grrrrrrrrr

Wat dacht je van 'misschien dat het lukt als je de hoop opgeeft?' Heb ik ook zoooooo vaak gehoord. (Elke keer van dezelfde collega, dus daar heb ik nu stront mee!)

Ben niet voor niets al bijna 2 jaar bezig, hoor! Medelijden hoeft niet , liever niet zelfs, maar dit soort 'goedbedoelde' raad, daar zitten wij ook niet op te wachten!

Ach ja... probeer me er niet zo druk om te maken, maar soms raakt zo'n opmerkinge me toch...

Liefs Daisy

Hoi Hoi

Ja zwaar irritant, sommige mensen zeggen dat die in 1x zwanger zijn geraakt en waarbij alles goed is gegaan, die hebben dat niet meegemaakt van in spanning zitten, testen al die ellende.

Tuurlijk ben je er mee bezig met stil liggen komt er niks hahaha.
En tuurlijk wil je gewoon dat het snel lukt en is de teleurstelling groot ook al ben je net 3 maanden bezig.

Liefs Kim

inderdaad!!!! meis het komt wel goed, alleen niet vanzelf nee!!!! ik trek het nu allemaal al maar half en dan zit ik in mijn eerste ronde van mijn eerste kindje nou echt hoor, ik had de moed misschien allang opgegeven dus vind het wel allemaal heel stoer van je dat je je er zo doorheen slaat, ja je moet wel, zal je denken maar toch, wilde je toch een beetje oppeppen!!

sterkte met alles meis! liefs!

Terug
Bovenaan