Achter of voorop

Jesse zit nog steeds voor op de fiets, het kan nog goed en ik vind het erg gezellig, zo kan ik hem nog kusjes geven, hahaha.
Maar ik merk wel dat het stuur wat zwaarder wordt.
Wanneer gaan de kleintjes achter op???

Groetjes Linda

Hoi

Birgit zit ook voorop in de bobike. Ik ga er toch een zitje voor achterop op zetten..
Ik heb een omafiets en ik ben met die gladheid 1x zo onderuit gegaan, dat ik dat gewiebel en onstabiele gevoel af en toe niets meer vind!
Achterop heb je daar niet zo'n last van... dus ik krijg zo'n fietsstoel nog voordat Ray op uitzending gaat!

Evelien

Hoi,

Eva zit bij mij nog achterop de fiets, dus Bas moet voorop voorlopig (totdat Eva zelf mee kan gaan fietsen). Ook nog de buggy aan de fiets, ik ben soms net een pakezel (en ik heb niet eens een mamafiets).
Maar als we met z'n vieren gaan fietsen, Dan kan Eva bij mijn man achterop. Bas zit dan wel eens achterop. Dat gaat ook al prima. Het kan dus alletwee als je het mij vraagt.
Ik moet wel zeggen dat ik een stoeltje achterop toch ook nog altijd een beetje wiebelig vind hoor!

Groetjes, Karin

Ik heb heel de winter niet gefiets, want ben echt een goed weer fietser (slecht he)...
Maar Jayden zit ook nog gewoon voorop, denk ook dat dit nog wel goed zal gaan want hij weegt nog maar net 11 kilo.
Vind de stoeltjes en wat er allemaal bijkomt ook veel te duur om maar 1 seizoen mee te doen, het kwam toch gauw op 100 euro...

Groetjes, Patricia (Jayden 18-05-2007)

hoi hoi,

bij mij zit Sarah ook nog voorop maar ik ben dus benieuwd naar de meiden waar de kinderen al achterop zitten.
Hoe is dat de eerste paar keer gegaan? Moest je kind erg wennen en jijzelf? Het lijkt me best vreemd dat je ze dan niet meer echt ziet of ligt dat aan mij (lichtelijke controlfreak haha)?

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes Tamar

Terug
Bovenaan