Achter of voorop

Hoi,

Feline zit vanaf het begin al achterop, ik wilde geen gewiebel aan mijn stuur en ik wist dat een tweede kindje snel zou kunnen komen en ik dan niet meer kon fietsen.

groetjes Mariska

Mika zit vanaf 12 maanden al achterop,hij woog met zijn eerste verjaardag al 15 kilo.
bij een lengte van 87,2 cm lang.

Nu is hij 18 maanden oud weegt bijna 16 kilo en is 93,7 cm lang.
Hij is voorop echt niet meer te doen,en dan zeggen ze dat die stoeltjes tot 3 jaar zijn.

Brian zit nog steeds voorop Nu heeft dat ook te maken dat  Mike (4jr)  vaak nog achterop zit. Brian zit wel eens in het achterstoeltjes en dat vind hij super Hij zit dan mn rug te kietelen en dat gaat helemaal goed Voorlopig fiets ik nog wel met 2 stoeltjes

groetjes
Achnita

Mijn kleintje (ahum, al bijna 2 jaar...) zit sinds vorige week achterop. Ik fiets heel veel en vondt haar behoorlijk zwaar aan het stuur. Als ze opeens een liedje in haar hoofd kreeg en dus ging zitten swingen vond ik dat een beetje gevaarlijk zo aan mijn stuur. Ik heb ook meteen een nieuwe fiets gekocht (mamafiets, een gazelle bloom) + een achterzitje en vindt het prima gaan zo! Zij vindt het helemaal geweldig achterop, vooral nu papa haar geleerd heeft dat ze mama tijdens het fietsen zo lekker in haar zij kan prikken. lachen... Maar goed, ik vond het niet echt wennen, alleen maar lekker dat ik geen gewicht meer aan mijn stuur heb.

Terug
Bovenaan