achterlijk wijf

A

Anoniem

Guest
DAN MOET JE WEL EERLIJK ZIJN NEL,NEL ZEI TEGEN MIJ DAT IK EEN BITCH WAS EN EEN KANKERHOER,EN NOG VEEL MEER ,DUS VERTEL HET HELE VERHAAL NEL,EN NIET HET HALVE VERHAAL, ?EN DAMES ZE ZEI TEGEN WILMA VAN HET APRIL FORUM DAT ZE HOOPTE DAT HET KIND ER IN STUKKEN UIT KWAM,VRAAG MAAR AAN WILMA DAMES ALS JULLIE HAAR WEER SPREKEN,MAAR ZE HEEFT TIJDELIJK GEEN INTERNET MEER,NEL JIJ BENT ECHT NIET GOED BIJ JE HOOFD IK WOU HET EERST NOG MET JE UITPRATEN MAAR NU HOEFT HET NIET MEER EN VERDER IS HET JOU PROBLEEM,MAAR GA NIET MIJ AFVALLEN,TERWIJL JIJ DEGENE BENT

Hoi lieve Manuela,

Een tijdje geleden had ik veel contact met jou en Nellie (kwam jij ook niet uit Almere net als ik)? Ik heb toen niets meer van me laten horen omdat ik me erg stoorde aan de verhalen van Nellie. Lieve Manuela, laat je niet gek maken lieverd. Wij op het forum weten allemaal echt wel wie de gek is in dezen!

Ben je trouwens echt zwanger? Gefeliciteerd!!!

Dikke kus

dank je wel ja ik kom uit almere.ben blij dat je me geloofd.we hadden ruzie en ze blijft doorgaan met schelden en van alles en nog wat,sucses met zwanger worden.en nee ik ben niet zwanger maar ze maakte me zo boos met kankerhoer en van alles en nog wat.ik werd zo boos op haar,want ze zei daarvoor tegen mij,nou ik hoop dat je snel zwanger wordt,als het je ooit lukt?even steken weet je wel,ik ga er maar niet meer op in mischien dat nel en ik ooit normaal kunnen doen,maar dat gescheld schiet niet op namelijk,zei mag mij wel kwetsen maar andersom mag ik dat niet.nee zo werkt dat niet.bedankt gr manuela

en ik had neergezet,ik ben zwanger nu jij nog?dat had ik neer gezet ja nadat zij mij begon uit te schelden.als ze dat niet gedaan had,had ik ook niet gezegt dat ik zwanger was terwijl ik dat niet ben,maar ze moet wel eerlijk zijn,en niet liegen.

Niet schreeuwen krijg ik hoofdpijn van.

Alsjeblieft niet ruzieën, we willen allemaal hetzelfde, een gezond kindje in onze armen houden. Laat je niet gek maken.

Hoi lieve Manuela,

Ik had diezelfde ervaring dus met haar (ik ben degene van de eerste reactie hierboven) en ik weet dus helaas hoe ze kan zijn. Laat maar gaan en concentreer je lekker op jezelf en de andere meiden die wel gewoon respect voor elkaar hebben!! Ik zit normaal niet op dit forum maar op het forum, als zwanger worden langer duurt.

Veel succes met zwanger worden en laat je niet gek maken en reageer gewoon niet meer op haar!

Kus

Oh jee, we hebben weer te maken met een stelletje kleuters.
En dat moet straks en kindje gaan opvoeden?
Zielig hoor!

Helemaal mee eens. Vechten jullie dit lekker onderling uit. Dit forum lijkt mij niet de juiste plaats voor dit soort dingen.
Bah!

Terug
Bovenaan