achterlijk wijf

Dat wou ik dus juist verkomen!!daar ben ik het dus mee eens,maar ik zie openen dat ze er anderen mensen mij betrok,dus hoe zouden jullie reageren?als ze dingen over jullie zouden zeggen.

en waarom nu toch altijd anoniem?ik wil helemaal geen ruzie,maar jullie begrijpen toch wel dat ik mezelf ga verdedigen als ik zoiets lees,ik kletste altijd met haar persoonlijk,we kregen woorden,en toen las ik dit op het forum ,en werd boos omdat ik zoiets heb van we kunnen het toch onderling oplossen en zonder dat er anderen bij moeten komen.

Waarom verdedigen, dit is virtueel hoor. We kennen elkaar (tenminste de meeste van ons) helemaal niet. Ik zou het me allemaal helemaal niet aantrekken. Als iemand iets vervelends zegt, gewoon je schouders ophalen en niet over nadenken.

En wat dat anoniem betreft. Denk je dat ik echt Miep heet?

Nee dat denk ik niet want jij had al een berichtje gestuurd.maar wat ik alleen er mee wou zeggen,kijk ik ken haar persoonlijk,en ze stuurt me hele erge emailtjes,met de grofste taal,en ik werd kwaad omdat ze jullie erbij betrok,en vindt gewoon dat we het persoonlijk moeten oplossen,ik wil helemaal geen ruzie met haar,maar ja,er is genoeg over gekletst,ik bedoelde echt jou er niet mee miep,sucses he met alles gr manuela

Terug
Bovenaan