Action zwangerschapstesten

Hoi Allemaal,

Heeft iemand ervaring met de testen van de action. Ik heb een aantal keer gehoord dat mensen met een action test pas veel later positief testen als met andere testen. Ik heb er nog een paar in huis liggen en had gister mijn nod dus wil morgen misschien gaan testen. Ben dus erg benieuwd naar jullie ervaringen. Zowel positief als negatief uiteraard.

Want mocht het negatief zijn heb ik vandaag nog tijd om even langs de kruidvat of etos ofzo te gaan.

Liefs
 
Heb ze meerdere malen gebruik en zijn zeker betrouwbaar!
 Action verkoopt ook early testen. Ik heb 1 dag na mijn nod getest en had echt een vette streep
 
met de normale had ik 1 dag na mijn nod een licht streepje
 
 
Als de test negatief geeft dat is er nog wellicht te weinig HCG of gewoonweg geen zwangerschap. Wat voor test dan ook de action test geeft van 25 IU/L aan net als de meeste testen’ dus gewoon na een paar daagjes nog een keer doen.
 
Ovulatie test had ik voor het eerst gebruikt en die gaf op dag 17 een duidelijke streep aan. Had 2 dagen voor nod getest die was nega, en had op de dag zelf getest ook nega, maar 3 dagen later was hij positief. Maanden ervoor was ik ook 2 a 3 dagen te laat dus wist ook niet precies wanneer ik moest testen
Nu 9+5!
 
Dan ga ik gewoon met deze testen als mijn menstruatie uitblijft. Ik probeer het testen zolang mogelijk uit te stellen. Ben toch altijd bang voor een negatieve test. Maar heb zelf het gevoel dat ik ongesteld ga worden, heb dat gevoel al een paar dagen :(
 
Terug
Bovenaan