Action zwangerschapstesten

Dan ga ik gewoon met deze testen als mijn menstruatie uitblijft. Ik probeer het testen zolang mogelijk uit te stellen. Ben toch altijd bang voor een negatieve test. Maar heb zelf het gevoel dat ik ongesteld ga worden, heb dat gevoel al een paar dagen :(
 
Ik heb de ovulatietesten van de Actiob gebruikt, erg handig want deze zijn niet duur en zo kon ik regelmatig testen en deze werkten prima. Toen ik overtijd was ook een zwangerschapstest vd Action gebruikt en deze werkte prima. Gaf een duidelijke positieve uitslag, net als de Clearblue test die ik meteen daarna heb gedaan.
 
Wij gebruiken deze testen ook. En ik had afgelopen woensdag een positieve test?. Allemaal spannend want heb meerdere miskramen gehad. Succes met testen!
 
Hoi allemaal,
Ik ben 2 dagen over tijd.
En ik heb om 03:00 uur een zwangerschap test gedaan voordat ik ging slapen.
Maar ik kreeg een donkroze streepje en een lichtroze streepje.  Wat betekent dat dan? 
Heeft iemand dit ook gehad?  En welke zwangerschap test raden jullie aan?
Want ik wil toch voor de zekerheid een tweede zwangerschap test doen.
Alvast bedankt.
 
Groetjes ,
 
 
Hoi NoahNoah, 
 
2 streepjes is 2 streepjes dus gefeliciteerd. Mijn eerste testen, overgens allemaal van de action, waren ook altijd 1 donker 1 licht maar na een paar dagen maak je meet hcg aan dus wordt het streepje donkerder.
 
Groeten Manon 
 
Terug
Bovenaan