Skipakje... Ga ik even regelen! Tnx
Ik gebruik nu inderdaad het laatste slaapje om on the go te doen. Maar ik merk wel dat ze behoefte aan meer dingen zien dan onze woonkamer. Ze is zo op haar plek op de opvang, vrolijk, kijkt haar ogen uit, slaapt beter. Het lijkt me leuk om af en toe thuis ook iets in haar wakkertijd te doen, iets waarmee ze gelijk die frisse neus haalt.
We hebben een hond, en eind van de middag doe ik vaak de lange wandeling als zij een minuut of 20 in de wagen slaapt. Maar sinds ze over is op 3 slaapjes haalt ze het dan nog net niet op een prettige manier tot 19uur. Zal wel even de overgang zijn, zo lang zit ze nog niet op 3 slaapjes.
Iemand zei dat de kinderboerderij niks is voor deze leeftijd. Ze is gek op onze hond. En toen ik bij een vriendin was begon ze te schaterlachen om haar hond. Vandaar het idee om haar eens wat andere beesten te laten zien. De varkens vond ze wel het lachen waard haha. Het was natuurlijk vermoeiend, dus we zijn maar kort geweest en natuurlijk laat ik haar alleen van een afstandje kijken terwijl ze op de arm zit, of in de doek. Maar ze had wel degelijk lol hoor! De speeltuin kan dus best een goede tip zijn.
En ik weet niet wie het vroeg, maar zelfs als je haar uit bed haalt, even verschoont, en in de wagen legt, gaat ze dommelen. Niet echt slapen. Maar zo half slapen. Ze doet dit sinds ze een omslagdoek of jasje in de wagen aan heeft. Sinds haar geboorte geniet ze al van lekker ingepakt zijn. Van de zomer gewoon in haar romper hadden we hier geen last van. Dat dommelen is dus net genoeg om dan een drama van bedtijd te maken en zo schiet je haar goed uit haar ritme. Wat best wel wat tijd gekost heeft om die erin te krijgen (deed ze zelf, ik volg haar in wat ze fijn vindt).
Dankjewel voor de tips!