Actuele "Zomerbaby" foto's !!! (Wie doet er mee?)

Hier mijn poepie precies 3 maanden oud. Hij vind het zwemmen helemaal geweldig en wil alleen maar op z'n buik. En heerlijk al het water happen hihi

Groetjes Pauline mv Yoëll

Hahahahaha, getver Sunyra...... Heb je z'n lekkere blootfoto er maar opgezet??? Hihihi Grappig hoor, alleen is hij wel weer lekker groot geworden, dus ik vrees dat mijn tekstje zo niet eens zichtbaar is... Morgen is onze pc weer klaar, dan eindelijk ook een foto van onze prins hier op de smoelenparade..
Groetjes happyM. mv Tygo

ja haha was de mooiste foto die ik zowsnel op de compu kon vindne haha dus dan maar nude hihi

ja zet tygo er ook maar snel weer op.....of we kunnen ook wel een foto erop zetten van ze samen (die van het zwemmen)

er had hier net eentje een megapoepbroek....wortels en sperziebonen hahahahahaha pfffff stink stink

hoest met tygo naar zn prikkies en met je grote mannetje

Hahahahaha, getver Sunyra...... Heb je z'n lekkere blootfoto er maar opgezet??? Hihihi Grappig hoor, alleen is hij wel weer lekker groot geworden, dus ik vrees dat mijn tekstje zo niet eens zichtbaar is... Morgen is onze pc weer klaar, dan eindelijk ook een foto van onze prins hier op de smoelenparade..
Groetjes happyM. mv Tygo

p.s. ik plaats mijn berichtje wel even een aantal keer, zodat er weer meer mensen er iets bij kunnen zetten zonder eerst onder Yoëll zijn foto te komen hihihi.

Groetjes happyM. mv Tygo

p.s. ik plaats mijn berichtje wel even een aantal keer, zodat er weer meer mensen er iets bij kunnen zetten zonder eerst onder Yoëll zijn foto te komen hihihi.

Terug
Bovenaan