acupuntuur en ovulatietesten

Hoi,
Hier ben ik weer sommige zullen mij nog wel kennen , wij zijn 4,5 jaar bezig om zwanger te woredn met alle behandelingen vandien ...
Lang verhaal , sinds 2maanden doe ik acupuntuur
en heb ik ovulatietesten gekocht , mijn vraag is nu
2 streepjes en jij zit in je vruchtbare periode
maar als je vruchtbare periode periode voorbij is
blijven dat de 2 strepen als je zwanger bent of verdwijnen die ookal ben je zwanger?
Rare vraag mss maar op den duur weet ik het niet meer .

Veel liefs

De stepen van een ovulatietest verdwijnen weer. Alleen op je vruchtbare dagen geven ze hele donkere strepen aan. Een week na je eisprong zie je helemaal geen streep meer staan waarschijnlijk. Na de strepen is het net als anders, helaas weer afwachten tot NOD.

Heel veel succes en ik hoop dat de acupuntuur mag gaan helpen voor je.

Groetjes Supertje

Bij mij bleven ze echt niet staan. Week na gedachte eisprong nog een test gedaan en was blanco. En ben nu toch echt zwanger. Maar de ovulatietesten reageren op een ander hormoon dan hcg hoor. Ik heb ook getemperatuurd en daaraan kon ik afleiden dat ik zwanger zou kunnen zijn omdat die hoog bleef na de eisprong. Maar dus niet aan de ovulatietesten.

Liefs Supertje

Hoi supertje ,

Leuk te horen , omdat mijn streepjes terug minderde ,
hoelang ben je ?
Ben je al lang bezig , enkel met testjes of ook
andere ?
We wachten dan maar weer af
veel liefs xxxx

Hoi hoi,

Ik ben ongeveer 5,5 week nu. Krijg dinsdag een echo om het definitief vast te stellen. Ronde 19 was raak bij ons. Hebben een half jaar clomid echo's en pregnyl gehad en ik zou van de week verdere onderzoeken krijgen. Maar omdat er eerst nog een afspraak tussen zat met de gyn en de clomid op was hadden we deze ronde dus geen hormonen. Ik mocht van de gyn eigenlijk geen testen meer gebruiken en ook niet temperaturen. Wat ik uiteraard natuurlijk toch gedaan heb. Vooral de temp in de gaten gehouden. En die ging keurig op dag 15 omhoog en ik zou zelf eigenlijk helemaal geen eisprong hebben. Maar het is toch op de een af andere manier gelukt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik hoop echt dat het snel raak is voor na zo'n lange tijd.

Liefs Supertje

we blijven hopen , we doen het 4,5jaar
en wil het nietopgeven ,
heb ook geen testjes meer gedaan , we zien wel
er gebeuren nog steeds wonderen , gelukkig lees ik het hier dan toch

toi toi toi allemaal xxxx

Terug
Bovenaan