acupuntuur en ovulatietesten

Bloemptje,

Hoe gaat het met je?
Doe je nog accupuntuur?
Ik heb 2wk terug reiki behandeling gehad en doe nu bloesemtherapie (zijn homeopatische kruiden gemaakt en werd op innerlijke emoties,zorgt er voor dat je wat tot rust komt)moet zeggen dat het mij beide heel goed doet.Hou nooit zo van al dat zweverige gedoe,maar dit is echt de eerste maand in 3 jaar dat ik mij er gewoon relax ondervoel en zoiets heb van we zien wel.Nou normaal heb ik dat echt nooooiiitt en speelt alleen de kinderwens in mijn hoofd.
Deze maand een rustmaand van de ivf over 2wk hopelijk weer starten.We hebben nog 1 cryo in de vriezer hopelijk overleefd die het bij ontdooing en kan die teruggeplaatst worden.

Hoe staat het nu bij jullie met behandelingen?

Liefs suusje

Hoi Suus ,

Bij ons gaat het nog steeds stilletjes zijn gangetje ,
Ik ga nog steeds 1x per week naar de acupntuur
en neem kruiden .
Nu is hij in verlof en heb ik ovulatietesten gebruikt
, wel weer iets wat ik sinds 2 maanden doe en weer wat spannend , k blijf ookal zijn we 4,5 jaar bezig altijd dromen en hopen .
Het kriebelt wel om weer terug te starten , ik heb ook nog 2 cryo's in de vriezer en k wil het precies toch terug proberen .
Onze laatste poging is van oktober geleden ,
maar k zie zo op tegen de dokters bezoeken , prikken , opzwellen (ik ben ruim 5 kg bijgekomen door al dit ) en ik krijg ze niet kwijt .
En vooral de pijn van de pick up .

Mijn vriendin die 2 kinderen heeft door icsi zegt dat ik moeten blijven proberen , maar iets houd me tegen .

Veel liefs x

Hoi bloemptje,

Leuk weer wat van je te horen.
Als je nog 2 cryo's hebt zou ik het ook nog eens wagen hoor.Voor cryo's hoef je ook niet meer aan de hormonen,bij ons in zh ieg niet.
Ik ben ook 5 kilo aangekomen van die hormonen en krijg ze er ook met geen mogelijkheid meer van af.
Ik eet gezond,sport 2x in de week,maar nog blijven die 5 kilo's eraan zitten.
Ach aan de ene kant vind ik het ook wel prima.
Ik ben nu aan het wachten op ongesteldheid en dan kunnen we starten met cryo.Hoop dat ie het overleefd na ontdooiing.
Dan nog 1 volledige poging mocht die niet raak zijn.
Voor die poging krijg ik nog een keer een kijkoperatie om te kijken hoe het met endometriose staat,heb er namelijk veel last van.Ze halen dan nog een keer alles weg en hopelijk is laatste poging dan raak.

Hoe staat het nu bij jullie??

Liefs suusje

Hoi Suus ,

Gisteren ongesteld geworden ,
en vandaag naar de dokter gebeld , ik ga opnieuw mijn cryo's halen , je hebt gelijk hier moet je geen hormonen voor nemen en t proberen waard .
wel bang dat het de ontdooing niet overleefd .
Wel raar vroeger was ik steeds hevig ongesteld maar sinds ik aan de pil ging was dit veel minder , ook sinds ik 4,5 jaar geleden met de pil stopte was ik slechts zeer lichtjes ongsteld .
Nu ik naar de acupuntuur ga en kruiden neem hen ik al 2 x ontzettend hard ongesteld geweest ,
t lijkt of alles terug beter werkt , of beeld ik het me in ?
Heb jij hier ervaring mee ?
Wanneer word je ongesteld ?
kunnen we samen tellen ?

Liefs x

Terug
Bovenaan